[Bluetooth] kaart aanzetten werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Felke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-01 23:26
Beste mensen,

Ik heb een acer aspire 1694 met bluetooth. Ik heb zeer veel problemen met mijn laptop gehad (scherm 5 keer stuk, adapter etc.). Hij is nu net weer terug van reparatie, en ik ontdekte dat mijn bluetooth kaart niet meer aan gaat met het knopje dat voorop de laptop zit (deze heeft een blauwe led die, als de kaart aanstaat, brand).
Ik heb gezocht of ik de kaart in windows kan aanzetten maar kan niks vinden. Zijn er andere manieren om de kaart aan te zetten zonder daarvoor het blijkbaar niet werkende knopje voorop de laptop te gebruiken?

Onder op de laptop staat informatie over de kaart:
IC: 2878d-t60h928
Contained FFVC ID: mcl t60h928
CMII ID: 2005DJ0782
ADT094LPD0114

• Felke
ik heb zelf acer powermanagement tool erop gezet in de hoop dat ik hiermee de kaart aan kon zetten (ik kan hiermee wel de lan & firewire aan en uitzetten).
Helaas no luck dus.

Is er iemand met een idee? Kan ik op 1 of andere manier testen of de kaart nog wel werkt?

• Felke
iemand?

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:12

strandbal

Was het maar zo'n feest.

De drivers voor je kaart zijn wel goed geinstalleerd?

Hier stond een dode link.

• Felke
het bluetooth icoon staat in me configuratiescherm, dus ik verwacht van wel.
Ik weet niet welke drivers ik moet hebben. Kan iemand dit mij vertellen aan de hand van de informatie die ik gegeven heb?

• rxr1991
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-01 16:20
Kijk even in apparaat beheer als er een melding bij je kaartje staat dan weet je genoeg.

• Felke
ik kan die hele bluetoothkaart niet vinden onder me devicemanager.. misschien komt dat omdat hij uit staat? (en je hem aan moet zetten met de knop voorop?)
Onder welk kopje hoort die kaart normaal te staan (system devices?)

• Felke
Kleine schop omhoog... is er iemand die me kan vertellen waar me bluetoothkaart normaal gesproken in mijn device manager hoort te staan?

Kan het zijn dat hij er niet bijstaat omdat de kaart uitstaat?
Welke drivers heb ik nodig? (aan de hand van de gegevens uit de 1e post?)

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-02 23:43

SA007

Moderator Tweaking
Dat is zeker mogelijk, op mijn laptop wordt het bluetooth apparaat pas toegevoegd als je 'm aanzet.
Bij mij kan dat met een keycombo of via software (ibm thinkpad).

Drivers zijn volgens mij niet zo van toepassing als het hele device mist. Ik zou acer 's bellen.

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-02 15:51

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

heb je de acer hotkey dinges wel geinstalleerd ?

ik moet voor me fujistu siemens ook software laden om te knoppen te kunnen bedienen (softswitch)
vooral de wlan is dan belangrijk

Onder linux is dit al helemaal een crime, maar daar kwamen dan net de drivers van acer van pas voor me fujitsu

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• Felke
er is geen toetsencombi op me laptop om de kaart aan te zetten, en die acer hotkeys op de bovenkant van me laptop hebben niks met bluetooth te maken.

De kaart deed het gewoon voor de reparatie dus ik ben bang dat hij stuk is.

Weet iemand nog een manier om de kaart aan te zetten behalve met het knopje voorop?

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:36

BCC

Die dingen zitten normaal met een soort USB kabel aan je moederbord vast. Misschien dat ze hem niet goed aangesloten hebben bij het inelkaar zetten van je laptop? Zeker omdat dat ding meestal in je scherm zit (ivm antenne). Dan gaat hij iig nooit verschijnen in je device manager.

[ Voor 26% gewijzigd door BCC op 12-05-2008 19:59 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Pagina: 1