pc audio kabel

Pagina: 1
Acties:

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-02 22:13
Hallo,

Ik heb even geprobeerd of er hier al wat te vinden was, maar er kwam niks uit bij mij

Dus mijn vraag.

Ik heb een logitech z-5400 zo ong 5 meter verwijderd van mij pc staan, aangesloten op xbox, tv en upc mediabox. Nu wil ik heb ook nog even verbinden met mijn pc. 2 Vragen

1: Hoe lang zou je in theorie zon kabel kunnen leggen ? Verminderd de kwaliteit van de audio ook naarmate de afstand groter word dan X meter ?

2: Waar zou ik zon kabel goedkoop kunnen kopen ? Online , of moet ik gewoon ergens een winkeltje ingaan ?

Alvast bedankt!

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

5 meter is geen enkel probleem, je zult geen kwaliteitsverlies hebben over zo'n kleine afstand.

Dan is het verder aan jezelf waar en voor hoeveel je de kabel wilt kopen...

Verwijderd

Als er eventueel kwaliteits verlies zou zijn zou je het waarschijnlijk toch niet merken op een simpel pc setje. Wordt het setje digitaal aangesloten? Dan is er niet eens verlies (als het goed is iig ;)).

• 6pack15
Obi schreef op zondag 04 mei 2008 @ 20:32:
5 meter is geen enkel probleem, je zult geen kwaliteitsverlies hebben over zo'n kleine afstand.

Dan is het verder aan jezelf waar en voor hoeveel je de kabel wilt kopen...
snelle reactie, bedankt !

Heb je nog een goede link voor een online winkel ?

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

6pack15 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 20:46:
[...]

snelle reactie, bedankt !

Heb je nog een goede link voor een online winkel ?
Sure!

hier hebben ze zat ;)

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Op welke manier wil je nu aansluiten? Analoog, digitaal optisch of digitaal coaxiaal ?
5 meter is overigens voor alle opties geen probleem, alleen de prijs is verschillend.

• 6pack15
mooie prijs, bedankt. Nee, ik wil aansluiten via normale audio kabeltje, 3.5mm . Optisch gaat niet in mijn pc. Me xbox is de enige via optisch aangesloten.
Pagina: 1