stem herkenning windows

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik ben inmiddels in het bezit van

Espeaking deze werkt op Microsoft English 5.0 recognizer.

is hier ook een nederlands programma voor? aangezien ik dit wil gebruiken in mijn robot.

de basis hiervan is prima hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wat heb je zelf al gevonden? In zijn huidige vorm lijkt je topic nogal vrij van eigen inzet; iets wat, zoals ook beschreven in Policy: Alle regels die op het forum gelden, niet echt gewaardeerd wordt. Kun je je topicstart aanvullen met wat additionele informatie?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zoals al aangegeven gebruik ik Espeaking. in combinatie met Microsoft english 5.0

hiervoor kan ik niks vinden over nederlandse spraakherkenning?.

ook krijg ik nu mijn twijfels bij espeaking doordat deze nogal onbetrouwbaar is begint af en toe een heel gesprek zonder enig commando.

ik heb al menig programma geprobeerd. maar alles wat ik vind via freeware sites is engels en vaak niet goed te gebruiken voor mijn toepassing.

wat ik al aangaf is dat ik een robot wil gaan bouwen welke dus spraak herkenning heeft en terug kan praten. (gesprek)

ook moet die commando's kunnen uitvoeren om bv servos aan te sturen. *mag met behulp van andere software*.