Verwijderd

Topicstarter
Hoi,....

Ik heb een computer van 8 jaar oud, nu is mijn koeler van de processor versleten. Ik heb nu een andere koeler gekocht maar nu gebruikt deze meer stroom ( 170 mA ).
Nu wil ik weten of ik deze koeler op mijn 8 jaar oude moederbord kan aansluiten, zonder dat er schade ontstaat aan het moederbord.Ik weet niet of dit teveel is, want de koelers die ik op internet gezien heb gebruiken minder ( alleen passen deze niet.)

De gegevens van de computer zijn;
processor 1 G
geheugen 256 MB
hardisk 40 G
videokaart Nvidia GEFORCE 2 32MB
moederbord Medion 2001 ( en een Asus moederbord, verder heb ik daarvan geen gegevens.)
Het is een systeem van Medion.

Nu de koeler die ik heb gekocht;
Sharkoon System Fan S60

Verdere informatie van de koeler
De System Fan series van Sharkoon zijn in verschillende soorten verkrijgbaar, Van rustige tot krachtige koelers, u zult altijd uw koeler ertussen vinden. De koelers zijn uitgerust met een robuust dialager, wat een stille werksfeer biedt. Deze koelers zijn perfect gemaakt om uw kast, CPU of Northbridge te koelen.

Alvast bedankt.

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

We zullen toch echt het socket type en processortype moeten weten...
En dan dus ook of je nieuwe koeler compatible is met de socket.

Hoi!

Verwijderd

170 mA bij 12 volt is ongeveer 2 Watt. Dit zijn hoeveelheden waar ik me geen zorgen over zou maken.

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:52

weebl

YARR!

Je koopt eerst een koeler en gaat je daarna afvragen of het past... :? Beetje rare volgorde. Als je ons inderdaad eerst eens vertelt wat voor type socket je CPU in past, dan kunnen wij zeggen of het past of niet.
Dit zegt ons namelijk helemaal niks ;)

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Wat is 'processor 1 G' voor CPU?

Maargoed, als het past, gewoon aansluiten... Boeiend :z Als je header niet genoeg stroom kan leveren merk je dat vanzelf wel.

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 14:05
Ik heb zo'n vermoeden dat een
Sharkoon System Fan S60
geen processorkoeler is, maar een casefan...

Maar als het qua afmetingen op je cpu-koeler past, zal het vast wel werken. 170 mA is niet echt heel veel of zo...

[ Voor 33% gewijzigd door dreamscape op 04-05-2008 20:17 ]

Punctuality is the politeness of kings

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG Beleid

Als je ons niet vertelt exact welk moederbord en processor jij hebt, kunnen we je onmogelijk vertellen of een willekeurige fan gaat werken of niet. Daarnaast kun je met een beetje simpele abstractie (wat voor koeler zit er nu op? Welk formaat/standaard is dat? Is je nieuwe koeler van dezelfde formaat en standaard?) een heel eind komen, zolang je maar de moeite doet nauwkeurig te zijn en exacte gegevens op te zoeken. En dat zul je toch echt zelf moeten doen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.