Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Adobe Premiere

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou mijn titel van klein naar groot willen veranderen in 1 beweging over een bepaalde tijd, heb al wat zitten zoeken maar ik vind het niet direct, kan iemand mij helpen ?
Bedankt

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-11 21:35
www.google.nl al geprobeerd? Zijn toch echt wel de nodige forums te vinden over Adobe Premiere...

Google maar eens op Adobe Premiere Forum(s).
Gaat er wellicht al een wereld voor je open...

[ Voor 33% gewijzigd door Brede P op 04-05-2008 19:31 ]

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
In Photoshop een transparante .psd maken van 720 x 576 met je tekst en dan Premiere laten inzoemen op die .psd

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-11 23:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

De door jouw gewenste functie/taak + 'tutorial/manual' in google moet het antwoord kunnen geven.

Ook zijn er voor Adobe Premiere ook veel goede filmpjes te vinden op onder andere Youtube.. :)

Succes!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

heb al wat zitten zoeken maar ik vind het niet direct
Dan zul je, aangezien je Policy: Alle regels die op het forum gelden hebt doorgelezen; nog wat langer door moeten zoeken. Ik stel voor dat je daarvoor de volgende keer geen topic start wat niet voldoet aan de eerder genoemde policy

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.