Toon posts:

Eizo CE240W - nieuw model?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een hoop reviews en dergelijke gelezen te hebben, op het punt gekomen om een ColorEdge CE240W van Eizo te bestellen. Er is alleen 1 maar.. de introductie van deze monitor was in het begin het jaar 2006. Ik zou me voor mijn kop kunnen slaan als binnen een paar weken eventueel een vervangend nieuw model uitkomt. Ervan uitgaande dat hier weer nieuwere en verbeterde features opzitten.
Weet eventueel iemand, wanneer Eizo weer nieuwe modellen gaat uitbrengen?

• Bl@ckbird
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
De CG241W wordt volgens mij gepositioneerd als de opvolger van de CE240W.

Zie:
http://www.eizo.nl/monitoren.html

Selecteer een scherm en links staat een optie om schermen side-to-side te vergelijken.
Je zou ook naar de SX serie kunnen kijken.

~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~

Verwijderd

Topicstarter
Mhh ok. Bij veel merken (ook met andere spullen) zie je dat het voorgaande model er dan uitgaat. Dus vandaar mijn gedachte was dat dit gewoon om een andere serie gaat. Maar dit is mogelijk dus niet zo.
Als ik ze vergelijk zou ik toch ook voor de CE240W gaan. Hogere contrast ratio en helderheid.Nu zal dit ook wel niet alles zeggen. Ook kan hij iets hoger op de verstelvoet. Plus het scheelt zo'n 400 euro, wat mijn belangrijkste punt is. 1500,- euro is de max!

Ja de sx is leuk. Maar voor gamen word ie niet gebruikt. HD klinkt leuk, maar dat zal hem vooral in de aansluiting zitten.

• Bl@ckbird
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
De SX serie is iets prijs gunstiger... Waardoor je een 27" i.p.v. een 24" kunt kopen.
Als je echt profi met foto's / 2D graphics bezig bent zou je naar de CE/CG serie kunnen kijken.
Kleuren calibratie kan ook met 3rd party apparatuur.

~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~