Zie: Marktplaats en onderstaand plaatje. Heeft iemand 'n idee wat voor een aansluiting dit is? De eigenaar van het ding heeft geen informatie behalve dat het van Commodore is. Op het keyboard staat geen type vermeld.
Doet me denken aan een MSX-keyboard van philips. Kan alleen zo 123 geen plaatje vinden
Edit: zou me niks verbazen als het idd een MIDI controller zou zijn. Dat was toendertijd de enige manier namelijk, waren simpelweg geen propietary protcollen. Vraag is alleen wel hoe je zon ding aan moet gaan sluiten....denk namelijk dat ie niet zonder meer herkend zou worden door bijv. Ableton
[
Voor 62% gewijzigd door
The Eagle op 04-05-2008 15:17
]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ik heb nog een geluidskaart liggen (creative audigy), op de kaart zelf zit een rij staafjes van 2x8 maar ééntje op de hoek ontbreekt. Hier vlak naast zitten nog 2x2 puntjes waar 'joystick' bij staat. Zie het plaatje hieronder. Sorrie voor de wazige foto, is met webcam genomen.
Zou ik die kabel gewoon intern op de geluidskaart kunnen aansluiten, en het keyboard vervolgens kunnen gebruiken met midi software??