6 dagen geleden vloog ineens mijn internet eruit, het komt wel eens vaker voor dus ik liet het maar voor wat het is.
Na een paar dagen begon mijn DSL lampje weer te branden, alleen ik kwam telkens op de KPN vangpagina uit met de melding:
Uw adsl verbinding werkt correct, maar u bent niet bekend in de systemen van KPN.
Afijn, nu 5 telefoontjes verder, nooit terug gebeld worden ben ik erachter gekomen dat het voor hun schijnbaar een vrij lastig probleem is
Waar ze maar geen tijd in willen steken, tickets worden maar niet in behandeling genomen, elke keer zou ik terug gebeld worden bla bla bla je kent het wel.
Zijn er meer mensen die dit probleem herkennen? Ik krijg ook een volledig ander IP toegewezen:
IP Addresses/Netmasks
172.19.31.xxx/32
Primary DNS
172.31.255.134
Secondary DNS
172.31.255.198
Na een paar dagen begon mijn DSL lampje weer te branden, alleen ik kwam telkens op de KPN vangpagina uit met de melding:
Uw adsl verbinding werkt correct, maar u bent niet bekend in de systemen van KPN.
Afijn, nu 5 telefoontjes verder, nooit terug gebeld worden ben ik erachter gekomen dat het voor hun schijnbaar een vrij lastig probleem is
Zijn er meer mensen die dit probleem herkennen? Ik krijg ook een volledig ander IP toegewezen:
IP Addresses/Netmasks
172.19.31.xxx/32
Primary DNS
172.31.255.134
Secondary DNS
172.31.255.198
BlaBlaBla