Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TromboneFreakus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2023
Ik heb een nieuwe computer en hierop is de ffdshow codec geinstalleerd. Aangezien het beeld steeds een groene waas had bij filmpjes, besloot ik die codec maar eens te verwijderen.

In plaats van goed, of geen beeld, (een van beide zou ik verwachten), kreeg ik vervolgens een BSOD (blauw scherm) bij het openen van een filmpje (IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL).

Opnieuw installeren van het codec pack helpt niets. En het moet aan het codec pack liggen, want diezelfde filmpjes op een voorts ongewijzigde computer kon ik daarvoor wel (met groene waas) bekijken.

Heeft iemand een tip hoe dit nu weer slim aan de gang te krijgen? Ik probeer van alles, maar tot nu toe zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Genoemde STOP-error word erg vaak veroorzaakt door buggy drivers. Heb je de laatste drivers voor je videokaart al geinstalleerd?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TromboneFreakus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2023
wildhagen schreef op zondag 04 mei 2008 @ 13:30:
Genoemde STOP-error word erg vaak veroorzaakt door buggy drivers. Heb je de laatste drivers voor je videokaart al geinstalleerd?
Videokaart is van ASUS met nVidia chip. Had de drivers van Nvidia site gepakt dagen terug, maar nu eens van ASUS zelf genomen. Probleem lijkt opgelost.

Dat WinAmp vervolgens bleef vastlopen - deed me denken dat het probleem bleef spelen - heb ik vervolgens opgelost dankzij prima uitleg op forum WinAmp.