google analytics

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag.

Ik heb een vraag, en ben opzoek naar iemand die ervaren is met dit stuk "software."
Ik ben mijn zoekwoordposities aan 't bekijken van adwords..maar ik heb het idee dat of ik het niet helemaal begrijp of dat google het niet helemaal begrijpt..vb.:

zoekwoord: behr
dan staat er in het positie overzicht:

Boven 1: 2 Zijkant 1: 2

Dit houdt in dat er totaal 4 bezoekers zijn binnen gekomen..2 via 'boven 1' en 2 via 'zijkant 1'...Goed tot nu toe nog duidelijk...Echter:

staan wij niet bij boven 1 de pagina op google..ik neem aan dat dit om de eerste pagina gaat van het zoekresultaat van google op het woord 'behr'. Waar staat die 1 voor in 'Boven 1'..

mijn hoofdvraag luidt dus: hoe moet ik deze begrippen 'boven 1' en 'zijkant 1' interpreteren..als ik dit vergelijk met andere zoekwoorden kom ik nl.ook tot conclusies die niet kloppen.. raar dat google hier ook zo onduidelijk in is gezien dit behoorlijk relevante informatie is en de help geen oplossing biedt.

Alvast vriendeljik dank voor de oplosser!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Waarop heb je gezocht dan; in de Google-help; dat je geen oplossing vindt? Daarnaast is je huidige topictitel niet echt duidelijk; kun je een voorstel voor een nieuwe topictitel hier achterlaten?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb op alle mogelijke begrippen gezocht.

een voorstel voor een nieuwe titel? dus geen nieuwe titel, maar slechts een voorstel? het is hier toch niet zo dat we bezig zijn met het indienen van een amendement oid..het is een post op het forum. de titel bevat wel degelijk het onderwerp waar het hier overgaat, nl. google analytics. ik zie niet in waarom deze titel misleidend zou (kunnen) zijn.

overigens heb ik 't antwoord van de casus inmiddels dus kan de topic wat mij betreft worden verwijderd.
mvg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:55:
ik heb op alle mogelijke begrippen gezocht.
Dat lijkt me sterk want dat had je het antwoord wel gevonden; daarnaast waarderen we het als je verteld waar je precies op hebt gezocht; wat ook beschreven staat in Policy: Alle regels die op het forum gelden
een voorstel voor een nieuwe titel? dus geen nieuwe titel, maar slechts een voorstel? het is hier toch niet zo dat we bezig zijn met het indienen van een amendement oid..het is een post op het forum. de titel bevat wel degelijk het onderwerp waar het hier overgaat, nl. google analytics. ik zie niet in waarom deze titel misleidend zou (kunnen) zijn.
Dat zal ik je dan heel snel uitleggen; het posten van de naam van de applicatie omschrijft je specifieke probleem absoluut niet; waardoor deze niet in 1 oogopslag verteld waar het over gaat waardoor deze voor andere mensen met hetzelfde probleem onvindbaar zal zijn. Een stuk beter zou dan bijvoorbeeld ook zijn [Google Analytics] Wat betekenen de nummers bij de bannerposities?.
overigens heb ik 't antwoord van de casus inmiddels dus kan de topic wat mij betreft worden verwijderd.
mvg.
Het verwijderen van topics doen we niet aan; als je zo vriendelijk wilt zijn om het antwoord nog even te posten heeft dit topic ook nog nut voor mensen met hetzelfde probleem.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oke dat is een duidelijke uitleg.

het antwoord is dat er bij zoekposities ook de resultaten worden weergegeven van de combinaties..waardoor je eigenlijk onmogelijk kan controleren met welke combinaties. je denkt bijv. bij een Boven 1: 1 Zijkant: 1 met het woord 'Beleggen'...dat je links bij het beginscherm (pagina 1) een resultaat hebt geboekt en hetzelfde met een resultaat rechts (zijkant)..via het zelfde zoekwoord..maar dat is dus niet uigesloten. wat een verwarrend gegeven is maar wel handig om te weten.

ik zal voortaan mijn topictitels beter proberen te stipuleren.

mvg.