Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hoe Internet Explorer 6 en/of 7 automatisch laten vernieuwen

Pagina: 1
Acties:

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
Tijdens het internet shoppen op verschillende sites merk ik vaak dat als je een aantal dingen in je winkelwagen/shopping basket etc... heb zitten en je een tijdje van je PC weg bent,dat na een bepaalde tijd alles weer weg is.

Nou vroeg ik mij af of er een mogelijkheid is om bijvoorbeeld elke 5min. je pagina te laten vernieuwen zoals je ook met F5 zou doen.

Is hier één of andere instelling of tooltje voor...?

Jaren geleden zag ik bij mn neef iets dat als je een bepaalde klik volgorde met je muis deed je deze steeds kan laten herhalen...
Dit lijkt mij ook zeer geschikt voor mijn probleem alleen kan dit nergens vinden.

Iemand een idee...?

Bedankt... _/-\o_

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11 09:00

Sebazzz

3dp

Met Firefox kan je rommelen in de .js bestanden van je profiel. Maar hoe dat in IE moet... geen ActiveX programming skillz?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
Sebazzz schreef op zondag 04 mei 2008 @ 12:26:
geen ActiveX programming skillz?
:N Helaas

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• Neck
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-09 14:50
Eerste hit op google?
http://www.snapfiles.com/get/yrefresher.html

Lijkt opzich precies te doen wat jij wilt.