Bij deze een toppic die op twee plaatsen kunnen. Het probleem is dat ik na een bepaalde tijd (heel erg afwisselend dan 5min en dan 45min of langer) horizontale, verticale of diogonalen strepen in mijn beeldscherm krijg (niet door elkaar, maar de ene keer verticaal, de andere keer horizontaal) De pc gaat naar een laag toerental, als of hij in standby staat. Je kan je muis, toetsenboord niet meer bewegen, de enige, nog wel werkende functie is de riset knop.
Het gaat hier om een ASRock 775V88 mobo
De opties die uitgesloten kunnen worden is het aansluiten van een ander beeldscherm en het plaatsten van een andere videokaart (In dit geval een gloedje nieuwe videokaart) Betreft de oude videokaart, die heb ik in een andere pc geplaatst, en tot nu toe (nooit hard roepen) geen problemen.
Soms heeft het systeem niet veel nodig, zeg maar bij een zuchtje wind zie je ook weer strepen
Heeft iemand een idee?????
Het gaat hier om een ASRock 775V88 mobo
De opties die uitgesloten kunnen worden is het aansluiten van een ander beeldscherm en het plaatsten van een andere videokaart (In dit geval een gloedje nieuwe videokaart) Betreft de oude videokaart, die heb ik in een andere pc geplaatst, en tot nu toe (nooit hard roepen) geen problemen.
Soms heeft het systeem niet veel nodig, zeg maar bij een zuchtje wind zie je ook weer strepen
Heeft iemand een idee?????