Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
The devil is in the details.
Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes
Het sysadmin irc-cafe
Dus, als je vannacht (dus op 5-5) gaat kijken en we even aannemen dat er 1) geen nieuwspostings worden gemaakt en 2) nieuws: Dell staakt levering Vostro-laptops wegens verkeerde toetsenindeling het laatste bericht is, dan zal de tracker bij alle items een datum laten zien, behalve bij de laatste, waar hij dus een tijd van 15:38 laat zien. Mocht er op 5-5 wel een nieuw nieuwsbericht worden aangemaakt, dan zijn alle items van <5 mei wel allemaal voorzien van een datestamp.
Dit is zoals ik het begrijp, en past perfect in de omschrijving van de 'bug'.
De grens is iets anders, als een item van 'vandaag' is, krijg je sowieso de tijd te zien, als een item van 'gisteren' is, dan krijg je de tijd te zien als het item minder dan 12 uur oud is, anders de datum.Hahn schreef op zondag 04 mei 2008 @ 14:55:
Volgens mij worden de posts die ouder dan 24 uur zijn inderdaad met datum getoond, maar die 'Tien miljoen nummers voor Rock ...' was van 13:55 en dat is minder dan 24 uur geleden om 03:26..?
Daarmee pogen we de verwarring van de omslag te voorkomen, terwijl we ook weer niet heel hard de boel omslaan, we vinden het niet zo mooi als je om 0:01 '03-05' ziet in plaats van '23:50'
Voor de lange naam versie (bij review-aankondigingen) gebruiken we nog een tussenstap door bij items die maximaal 7 dagen oud zijn nog eerst de dagnaam te tonen. En na meer dan 9 maanden tonen we bij de lange versie alleen nog maar de maand en het jaar.
Het is dus in ieder geval geen bug, maar het bedoelde gedrag.
Volgens mij is dat meer dan 21 uur geledenGlaanieboy schreef op zondag 04 mei 2008 @ 16:04:
Als het 12 uur is klopt het nog niet, nieuws: Youtube krijgt nieuw advertentiemodel bijvoorbeeld is gepost om 18:55, op 3-5, en dat is nog geen 12 uur geleden.
In de trackers hangt dat niet van de datum/tijd van andere items af.Mocht er op 5-5 wel een nieuw nieuwsbericht worden aangemaakt, dan zijn alle items van <5 mei wel allemaal voorzien van een datestamp.
[ Voor 23% gewijzigd door ACM op 04-05-2008 16:13 ]
Oh ja, het is middag nu
Nogmaals, ik vond het wel een mooie uitlegACM schreef op zondag 04 mei 2008 @ 16:09:
[...]
In de trackers hangt dat niet van de datum/tijd van andere items af.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.
![]()