goedenacht luitjes,
Ik ben denet even aan de slag geweest met mijn nieuwe printer/scanner.
Nu kan deze scanner direct naar een map toe laten scannen, iets wat heel handig is.
De printer staat aangesloten op een windows 2003 server die geen monitor heeft.
Bij het scannen met de "scan" knop op dit apparaat gaat hij keurig scannen.
Nu is het enkel zo dat na het scannen hij met een dialoog venster komt om te vragen of ik nog een scan wil maken of klaar ben. ( scan document heet het dialoog venster en geeft me 2 opties; "Scan" en "Done" )
Ik heb gekeken en alleen hiervoor komt dit venster naar voren in mijn Windows task manager.
Graag zou ik wanneer dit programmaatje opstart gelijk er met een kanon tegen aan willen schieten, Door Taskkill te gebruiken.
Nu weet ik enkel niet hoe
aangezien het programma niet kan worden aangestuurd door een eventtricker ( er word niets opgenomen in het logboek over de scanner )En ik niet elke 5 seconde een scriptje wil laten draaien voor iets wat ik toch niet vaak gebruik.
Algoed..
Hopelijk weten jullie hoe ik een applicatie kan taskkillen nadat deze is opgestart..
ps. hij is ook onvindbaar bij zoeken.
Ik ben denet even aan de slag geweest met mijn nieuwe printer/scanner.
Nu kan deze scanner direct naar een map toe laten scannen, iets wat heel handig is.
De printer staat aangesloten op een windows 2003 server die geen monitor heeft.
Bij het scannen met de "scan" knop op dit apparaat gaat hij keurig scannen.
Nu is het enkel zo dat na het scannen hij met een dialoog venster komt om te vragen of ik nog een scan wil maken of klaar ben. ( scan document heet het dialoog venster en geeft me 2 opties; "Scan" en "Done" )
Ik heb gekeken en alleen hiervoor komt dit venster naar voren in mijn Windows task manager.
Graag zou ik wanneer dit programmaatje opstart gelijk er met een kanon tegen aan willen schieten, Door Taskkill te gebruiken.
Nu weet ik enkel niet hoe
Algoed..
Hopelijk weten jullie hoe ik een applicatie kan taskkillen nadat deze is opgestart..
ps. hij is ook onvindbaar bij zoeken.