Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

overschreven foto's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Ik heb vanavond bij het binnenhalen van wat fotoos van mn mobiel per ongeluk een aantal fotoos met dezelfde naam overschreven.
ik neem aan dat ik ze nog ergens terug zou moeten kunnen vinden, maar waar zit het cache voor progs ook al weer....?
Misschien hoort deze vraag niet, gelieve hem dan te verwijderen of verplaatsen.

alvast bedankt

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
Je hebt software nodig die je hd onderzoekt op gewiste files, normaal word alleen de header van de file gewist, dus zolang er niet overheen word geschreven dan is de file er nog.
Dat de file dezelfde naam heeft zegt dus niks.
Cache weet ik niet waar je dit vandaan haalt, maar heeft er niks mee te maken.

OM FAQ / Beleid

http://gathering.tweakers...find/keyword/datarecovery

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als je Policy: Alle regels die op het forum gelden nog eens doorleest zie je dat eigen inzet wordt gewaardeerd op GoT; ik stel dan ook voor dat je begint de hierboven genoemde links. Wat heb je zelf al geprobeerd; ik mis daar namelijk wat informatie over :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me natuurlijk suf gegoogled, maar soms lukt het me niet de info te vinden omdat ik de juiste zoekwoorden niet intyp enzz
en omdat ik hier vaak goede info vond dacht ik hier een vraag te kunnen stellen
ik heb de hele dag mn pc al aanstaan omdat ik bang ben dat de data dan definitief verdwijnt.
die site is weer zo'n globale ding wat me verblind (woordblind)
dus als iemand de tijd heeft, graag

Verwijderd

Topicstarter
correctie, ik bedoel dat wanneer mn pc uitgaat de data voor altijd verschwunden is;-(
en met site bedoelde ik de bovenstaande link..

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:03

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

-Getdataback for NTFS
-Easyrecovery Professional

Zoek je op datarecovery, zal je veel topics vinden waar voorbeeld programma's tussen staan. Gewoon eentje pakken en proberen :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
en met cache bedoelde ik dat die fotoos nog ergens in het geheugen zouden kunnen staan, ik had ze die avond ook nog zitten bekijken voordat samsung pc studio fuck even zonder te vragen men data overschreef.

Verwijderd

Meestal heeft dat soort programma's wel een instelling waardoor je een melding krijgt bij overschrijven (of geen melding indien die optie standaard uit staat..). Je moet weten dat, eens je pc afgesloten werd, er niks meer bijgehouden wordt in verband met die foto's op het cache. Daar kan je dus niks meer uithalen vrees ik. Recovery tools zijn the way to go.. Succes

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt, ik ga het proberen

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-10 22:55
En Recuva is ook een suggestie.

Succes.

Abort, Retry, Quake ???

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Daarom is het eerder genoemde OM FAQ / Beleid wel een goed startpunt ;) Zou je in het vervolg geen twee posts na elkaar willen plaatsen, maar in plaats daarvan je vorige bericht willen aanpassen?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1