Ik gebruik Avisub al een tijdje om subtitles op mijn avi's te zetten, aangezien ik het font enzo niet kan veranderen met mijn dvd speler in de woonkamer.
Nu heb ik 13 avi bestanden met bijpassende ondertitels, maar bij het samenvoegen loopt het altijd mis.
Met de filmbestanden lijkt er niets mis, want voor het omzetten kan ik ze op de computer perfect afspelen. Maar na het omzetten heb ik enkel audio+subs, geen beeld. Zowel het bron- als doelbestand is omzeep na het omzetten.
Gisteren heb ik ook een serie op deze manier voorzien van subs, en op dvd gebrand. En toen was er geen enkel probleem. Ik heb ook de laatste divx codec.
Heeft er iemand een idee waaraan het zou kunnen liggen?
edit:
Hier de details van:
- De avi's die ik gisteren gedaan heb, en wel werkten.
- De avi's die ik net probeerde, en die niet werkten.
Nu heb ik 13 avi bestanden met bijpassende ondertitels, maar bij het samenvoegen loopt het altijd mis.
Met de filmbestanden lijkt er niets mis, want voor het omzetten kan ik ze op de computer perfect afspelen. Maar na het omzetten heb ik enkel audio+subs, geen beeld. Zowel het bron- als doelbestand is omzeep na het omzetten.
Gisteren heb ik ook een serie op deze manier voorzien van subs, en op dvd gebrand. En toen was er geen enkel probleem. Ik heb ook de laatste divx codec.
Heeft er iemand een idee waaraan het zou kunnen liggen?
edit:
Hier de details van:
- De avi's die ik gisteren gedaan heb, en wel werkten.
- De avi's die ik net probeerde, en die niet werkten.