Voodoo 1 doet vreemd

Pagina: 1
Acties:

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 10:14
Ik heb voor weinig een Voodoo 1 (4 MB, van Helios) kunnen krijgen. Maar op mijn Pentium 2 (450 MHz.) geeft hij heel vreemd beeld. In Half-Life/Gunman/Quake 1 zijn de muren bestippeld, en er zitten vaak stukjes rood doorheen.

Op mijn Pentium 133 zag het beeld er wel goed uit. Wat zal hier het probleem zijn?

Zo ziet er het uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/gerritjr/vreemd.jpg

Verwijderd

Dergelijke vreemde verschijnselen had ik bij mijn V5 toen ik HSR aan het proberen was. Dus gewoon render fouten. Wat ik hier zie lijkt daar wel een beetje op. Het is alsof er achterliggende graphics doorschijnen.

Heb je wel de originele Helios drivers gebruikt ?

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Dit soort effecten treden ook op bij mijn G400 met GLQuake. Probeer eens de 3dfx reference drivers...

• gcb
Ik heb de orginele Helios drivers en de laatste drivers van [url="http://www.3dfx.com."]www.3dfx.com.[/url] Maar het maakt niks uit.

Ook DirectX 8 of 6.1 maakt niet uit.

Zou de voodoo problemen hebben met m'n Ati Rage Pro?

• gcb
niemand een oplossing? :'(

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:00

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ik heb ook wel eens wat van die probs gehad, bleek ie ietsjes te warm te worden.. Heb vervolgens ff wat instellingen naar beneden geschroefd (niet in het spel, maar bij de kaart instellingen) en toen was het over...

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• gcb
Op dinsdag 20 februari 2001 23:30 schreef Janoz het volgende:
Ik heb ook wel eens wat van die probs gehad, bleek ie ietsjes te warm te worden.. Heb vervolgens ff wat instellingen naar beneden geschroefd (niet in het spel, maar bij de kaart instellingen) en toen was het over...
Hoe heb je die instellingen naar beneden gedaan?

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook met mijn voodoo2. In mm2 verplaatst mijn wegdek ineens, soms wel grappig
Pagina: 1