Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

map wil niet weg XP

Pagina: 1
Acties:
  • 263 views

• skillet
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-08 17:03
ik heb hier een map in mijn c: die niet weg wil. heb het al geprobeerd met killbox, ben al in cmd geweest ben al in veilige modus geweest niks helpt weet iemand een oplossing om hem toch weg te krijgen?

alvast bedankt

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

beetje zinloze vraag als je niet meer informatie geeft, zoals de naam van de map, wat er in staat, veilige modus, etc etc

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Unlocker lost zoiets meestal wel op.

• skillet
sorry dat ik die informatie niet gegeven heb. de map heet Frans, ik kan er niet in want dan geeft hij de melding frans is not accessible. Acces is denied. wat je nog meer zou willen weten over veilige modus zou ik niet weten maar ik zal het proberen. ik ben in veilige modus geweest en heb daar geprobeerd om de map te verwijderen, maar dit is mislukt.

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Betreft het een NTFS partitie ? Zoja, heb je wel ownership ? Post anders een screenshot van de permissies ...

[ Voor 39% gewijzigd door SKiLLa op 03-05-2008 21:01 ]

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

mace

Sapere Aude

unlocker idd, of anders NTFSDOS

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:30

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:48
Zoek eens op "Take ownership", en lees eens de FAQ over (schijf/NTFS waarschijnlijk) rechten.

Wat ^^ je voorkauwt dus ;)

[ Voor 20% gewijzigd door asfaloth_arwen op 03-05-2008 21:03 ]

Specs

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:14

Sebazzz

3dp

Of Ubuntu Live CD. Die houdt zich niet aan permissies.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• skillet
heb het net in elk geval geprobeerd met unlocker maar hij krijgt hem niet weg. dan vraagt ie mij of ik hem wil verwijderen nadat ik de computer opnieuw heb opgestart maar dat lukt ook niet. ben nu bezig met lezen van eigenaar worden.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Helaas zie ik het niet helemaal zitten om je hier aan het handje te houden; ik stel voor dat je in het vervolg eerst zoekt voordat je een topic opent. Iets meer informatie behalve 'wil niet weg' zou handig zijn; kun je in het vervolg direct in je topicstart vermelden wat voor foutmelding je bijvoorbeeld krijgt? Deze korte topicstarts met net te weinig informatie worden niet zo gewaardeerd op GoT; zeker niet omdat je hier al ettelijke malen op bent gewezen

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.