Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[JS]Java script vraagje!

Pagina: 1
Acties:
  • 220 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een site en en ben inmiddels vastgelopen op een java probleem(pje). Zelf ben ik noob op dat gebied dus vandaar mijn vraag hier.

Ik heb een paar videotjes die ik wil laten zien maar de (media)player staat op een andere pagina dan de link van het filmpje. Ik neem aan dat dit goed op te lossen is met javascript. Ik heb een .js file gemaakt met de volgende code erin:

function PlayMedia(url)
{

var
player = document.getElementById('player1');
player.URL = url;

}

Object id(mediaplayer)heet: "player1"(staat op andere pagina dan de link in de site)
Link in de site:
<a href="#" onclick="PlayMedia('tvinterv.wmv'); ; return true;">TV intervieuw</a>

De code werkt opzich prima mar dan moet de link het de mediaplayer op de zelfde site staan.
Ik heb in de header(s) de verwijzing naar het .js filetje staan.

Die getElementbyid kijkt alleen op de pagina waar de link straat om het script te activeren dus het gevolg is dat player geen waarde heeft. Hoe kan ik er voor zorgen dat ie die informatie van een ander pagina haalt of de locatie meegeeft aan de player??

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 18:02:
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een site en en ben inmiddels vastgelopen op een java probleem(pje). Zelf ben ik noob op dat gebied dus vandaar mijn vraag hier.

Ik heb een paar videotjes die ik wil laten zien maar de (media)player staat op een andere pagina dan de link van het filmpje. Ik neem aan dat dit goed op te lossen is met javascript. Ik heb een .js file gemaakt met de volgende code erin:

function PlayMedia(url)
{

var
player = document.getElementById('player1');
player.URL = url;

}

Object id(mediaplayer)heet: "player1"(staat op andere pagina dan de link in de site)
Link in de site:
<a href="#" onclick="PlayMedia('tvinterv.wmv'); ; return true;">TV intervieuw</a>

De code werkt opzich prima mar dan moet de link het de mediaplayer op de zelfde site staan.
Ik heb in de header(s) de verwijzing naar het .js filetje staan.

Die getElementbyid kijkt alleen op de pagina waar de link straat om het script te activeren dus het gevolg is dat player geen waarde heeft. Hoe kan ik er voor zorgen dat ie die informatie van een ander pagina haalt of de locatie meegeeft aan de player??
Dubbel aangemeld dit topic kan dicht!!!!!!!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ok!!!!!!!!!!!!!!!11

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.