Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
je kan met powerstrip dacht ik resolutie override doen. Of bedoel je dat als je zegt forced?
Euhm nee. In catalyst center van Ati kun je de resolutie aanpassen naar een HDTV resolutie. Powerstrip heb ik nog niet aangedacht.. Mischien even proberen. Alleen het lijkt me vreemd dat je alleen met zo'n programma de juiste resolutie kan krijgen.
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Ik heb inmiddels met powerstrip zitten stoeien, echter krijg ik het daar ook niet voor elkaar. De resolutie wordt maar niet aangepast door vista. Heeft iemand anders nog tips, of ben ik genoodzaakt om weer terug te gaan naar Windos XP ?
Verwijderd
Ik denk dat het niet aan vista ligt, maar aan je tv.
Philips TV's staan er ook om bekend dat ze slecht functioneren op een computer signaal.
Ik zelf ook een philips scherm, een 1080p wel, maar ook daarmee werkt het allemaal niet zoals het hoort.
Er zijn al vele fora over te vinden, en er zijn al massa's klachten naar philips gegaan. Maar philips doet niets anders dan ontkennen, ipv verbeteringen treffen. Dus ze weten zelf ook gewoon dat een oplossing niet mogelijk is zonder volledige vervanging van het moederbord.
Philips TV's staan er ook om bekend dat ze slecht functioneren op een computer signaal.
Ik zelf ook een philips scherm, een 1080p wel, maar ook daarmee werkt het allemaal niet zoals het hoort.
Er zijn al vele fora over te vinden, en er zijn al massa's klachten naar philips gegaan. Maar philips doet niets anders dan ontkennen, ipv verbeteringen treffen. Dus ze weten zelf ook gewoon dat een oplossing niet mogelijk is zonder volledige vervanging van het moederbord.
moet je geen drivers voor dat beeldscherm installeren? het kan zijn dat ze in XP erin gebakken zitten en in vista niet, dat je ze apart moet installeren.
Ik weet nog dat ik bij mijn dell 20,1" widescreen een cd kreeg met daarop drivers. Pas nadat ik die drivers had geinstalleerd had ik 1680x1050 support (in XP).
Ik weet nog dat ik bij mijn dell 20,1" widescreen een cd kreeg met daarop drivers. Pas nadat ik die drivers had geinstalleerd had ik 1680x1050 support (in XP).
Pagina: 1