Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2007]Standaard sjabloon email aanpassen

Pagina: 1
Acties:

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:04
Hallo
Ik probeer om het standaard sjabloon van Outlook 2007 te wijzigen. Ik wil graag wanneer ik een nieuw e-mail bericht maak, dat deze het bedrijfslogo bovenaan zet.

Ik weet dat je met handtekening kunt werken maar deze komen onderaan te staan. Ik wil eigenlijk net als bij Word 2007 dat je normal.dot kunt aanpassen. Echter kom ik er maar niet achter welk bestand dit nou is.

Ik heb onderstaande bestanden al aangepast:
C:\Users\*\AppData\Roaming\Microsoft\Sjablonen
Normal.dotm
NormalEmail.dotm

Deze gebruikt Outlook echter niet.

Wie weet hoe ik dit kan veranderen?

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-11 21:14

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Uitgaande van de NL versie.... C:\Program Files\Microsoft Office\Stationery\1043

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:04
Coach4All schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 13:58:
Uitgaande van de NL versie.... C:\Program Files\Microsoft Office\Stationery\1043
Heb ik gekeken maar kan er niets in plaatsen. Wanneer ik vanuit word als htm op sla krijg ik de melding dat ik dat niet macht. Deze computer staat niet in een domein en de gebruiker heeft admin rechten. Wanneer ik deze handmatig erheen wil kopiëren lukt dit ook niet.

C:\Program Files\Microsoft Office\Templates\1043
mail.oft
Heb ik ook al gewijzigt, maar ook dit geeft geen goed resultaat.

Alle genoemde bestanden die ik heb gewijzigt doen het wel goed wanneer ik ze handmatig open.

[ Voor 7% gewijzigd door Appie Heijn op 03-05-2008 14:16 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-11 21:14

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Take ownership op die mappen....

(wat moet je toch met die oft bestanden? wat jij wilt zit volgens mij gewoon in wel heel simpele htm files in stationary -> briefpapier......)

[ Voor 72% gewijzigd door Coach4All op 03-05-2008 14:31 ]

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• Elconejo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-11 15:03
Ik heb zelf een van die htm bestanden aangepast en er het eigen bedrijfslogo ingezet door dit naar een online jpg te linken. In m'n eigen geval heb ik het sjabloon met die berepoten aangepast. Daana kies je dit als standaard sjabloon in outlook.