Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik kan met vista wel een vpn verbinding tot stand brengen, maar vervolgens kan ik in de verkenner nergens de externe schijven zien. Ik maak gebruik van Cisco Anyconect en deze is gewoon connected. Ik heb totaal geen idee warom ik die netwerkschijven niet kan zien. In XP werkte het gewoon. Wie weet hoe ik de schijven zichtbaar kan krijgen? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 11:59:
Hallo,

ik kan met vista wel een vpn verbinding tot stand brengen,
Gefeliciteerd :)
maar vervolgens kan ik in de verkenner nergens de externe schijven zien.
Welke schijven?
Ik maak gebruik van Cisco Anyconect en deze is gewoon connected. Ik heb totaal geen idee warom ik die netwerkschijven niet kan zien.
Wij denk ik ook niet, want je vertelt niet of dit op je werk of universiteit is, en of daar een script gebruikt wordt om die drives te koppelen.
In XP werkte het gewoon. Wie weet hoe ik de schijven zichtbaar kan krijgen? Alvast bedankt
De kans is aanwezig dat je met een Administrator account werkt, en dan worden logon scripts (zoals drivemappings) niet met de juiste credentials uitgevoerd.

Maar als je meer en duidelijker informatie kan verschaffen, dan kun je ook een duidelijker antwoord verwachten :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device