Toon posts:

Driver voor 8600m GT

Pagina: 1
Acties:
  • 423 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een goede driver voor mijn 8600m GT 256mb DDR2. Nu wil ik um niet perse overclocken, maar ik heb gelezen dat de drivers van laptopvideo2go dat wel doen. Nu is mijn vraag of dat niet schadelijk kan zijn voor de laptop, ivm warmte etc. Is er nog een ander alternatief want de drivers op dell.nl zijn hevig verouderd.

Alvast bedankt!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

De laatste drivers kun je gewoon bij Nvidia zelf downloaden. Overclocken is niet schadelijk, zolang je het een beetje veilig doet. Je temperaturen kun je uitlezen(en nog veel meer) met Everest Ultimate, of andere alternatieven :)

[ Voor 12% gewijzigd door pcgek op 03-05-2008 09:49 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij nvidia gekeken, maar daar staat de 8600m niet bij, wel de 8700m :s

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:45

Nakebod

Nope.

Mobile drivers worden vrijwel nooit via nVidia aangeboden. En fabrikanten lopen standaard een jaar of 2 achter :+

Drivers van laptopvideo2go kan je gewoon gebruiken, overclocken doen ze niet, maar het is met die drivers wel mogelijk.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 10:03:
Ik heb bij nvidia gekeken, maar daar staat de 8600m niet bij, wel de 8700m :s
Heb je die al proberen te installeren dan, kan iig geen kwaad.

En voor welk besturingsysteem zoek je ze dan?

[ Voor 8% gewijzigd door pcgek op 03-05-2008 10:20 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek ze voor vista 32bit. Ik heb even gekeken bij laptopvideo2go, en dat zijn drivers uit 2007, zijn die niet wat oud? :P

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:45

Nakebod

Nope.

2007? Hmm, die download sectie is niet geheel logisch volgens mij :P

Op de mainpage: 175.12 is out, http://www.laptopvideo2go...index.php?showtopic=18431

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06-2025
Nakebod schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 10:10:
Mobile drivers worden vrijwel nooit via nVidia aangeboden. En fabrikanten lopen standaard een jaar of 2 achter :+

Drivers van laptopvideo2go kan je gewoon gebruiken, overclocken doen ze niet, maar het is met die drivers wel mogelijk.
Overclocken doen ze niet? Volgens mij is een 8600M GT zelfs te flashen naar een 8600M GTS (staat wat over in het zepto topic)

http://specs.tweak.to/15535

Verwijderd

Je kan een laptop vga gewoon overklokken geen probleem
Je moet dan wel rivatuner gebruiken

• dieselb0y
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:31
Kijk ff in het topic van de xps m1530 of m1330 staan links in naar de nieuwste drivers en info over het overklocken.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Dit zijn vrij basic vragen. Voor drivers even op de site van de fabrikant van je laptop kijken. Hou bij het overclocken wel in je achterhoofd dat het altijd mis kan gaan en je op dat moment geen garantie meer hebt. De kans dat er wat mis gaat is, mits je weet waar je mee bezig bent, behoorlijk klein :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.