Toon posts:

Hoe multi-screen setup aansturen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een multi-screen setup:
Ik zou een soort van video-wall moeten hebben van een 6-tal schermen (liefst 24" TFT monitors) en mogelijkheid om uit te breiden naar meer schermen,
Dit zou moeten worden aangestuurd door één pc, maar ik zou alle schermen moeten kunnen apart aan sturen en toch ook de mogelijkheid hebben om van alle 6 de schermen, één scherm te maken.

Heeft iemand een idee waar ik hiervoor terecht kan?
Voor software en hardware ...

Alvast bedankt

Verwijderd

[google=video wall] geeft bv. http://9xmedia.com/products/videowall/index.php

Je kunt natuurlijk een PC met meerdere dualhead videokaarten gebruiken maar qua flexibiliteit en uitbreiding loop je dan al snel tegen beperkingen op. Als je echt al met 6 wilt beginnen en nog wilt kunnen uitbreiden ook zul je professionele apparatuur moeten gaan gebruiken. En dat is niet goedkoop.

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-02 18:39
misschien dat je bij Matrox zoiets kan krijgen linkje
helemaal onderaan staan de videowall solutions

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:04

SmartDoDo

Woeptiedoe

Welkom op GoT dbeckers :)

Je vraag hoort niet in het Shopping Forum maar eerder in VB waar ik dit topic ook naartoe verplaats. Wat je het beste kunt doen om je vraag beantwoord te krijgen is vooraf duidelijk te vermelden waar je zelf al op gezocht hebt en wat je gevonden hebt. O.a. kun je ook de search gebruiken met relevante zoekwoorden en in VB de blauwe "sticky"s lezen waar mogelijk interessante verwijzingen in te vinden zijn.