MXStream doe-het-zelf: u kunt direct aan de slag

Pagina: 1
Acties:

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:16

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Topicstarter
Niet dus! als je de spullen binnen hebt duurt het 8 dagen voordat je account is geactiveerd. Dit vind ik dus echt een pleurisstreek aangezien ik al 5-6 maanden wacht. (ik woon namelijk in Amstelveen en de centrale zat hier vol, terwijl de kpn er geen f*ck aan deed)
Het zijn echt een stelletje klootviolen bij de KPN.
IK WIL BREEDBAND!!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 20:04
Nou, ik kon anders meteen aan de slag. Een half uur nadat ik het pakket op het postkantoor opgehaald had, was ik aan het internetten...

Maar inderdaad, op administratief gebied laat de KPN nog steeds flink wat steken vallen. Over de verbinding zelf heb ik absoluut niks te klagen. Ik ben al weken nonstop online...

https://www.strava.com/athletes/10490675

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:16

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Topicstarter
Sinds vanmiddag werkt het!!
vet stoer

• ScaraB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-01 10:39
Ja, ik heb het DHZ-pakket afgelopen zaterdag ontvangen (24-2 dus). Aangezien ik natuurlijk dik aan het carnavallen was, ehhhmm, had ik pas gisteravond (26-2) tijd om het te installeren. Ik las die pakbon eens en daar stond op: leverdatum 27-2. Huh? Hmm nou ok dan, alleen stond er ook iets van over 8 dagen wordt het ADSL-abonnement in rekening gebracht.

Enfin, het installeren ging allemaal prima, totdat ik moest verbinden met Mxstream dus. Nadat ik de logingegevens, die ik opgestuurd zou moeten krijgen maar zoals meer mensen niet op tijd ontvangen had zodat ik die toch telefonisch op moest vragen, ingevoerd had, kreeg ik de mededeling dat de gegevens dus fout waren en ik niet kon/mocht inloggen. Enfin, eerst nog van alles geprobeerd. Aangezien ik toch fast-ADSL heb, ook de andere drie logingegevens geprobeerd, zonder resultaat. Toen maar eens de helpdesk bellen.

Ja, u zult echt 8 dagen moeten wachten voor de server uw gegevens 'kent'. ARGHHH.. :(
Maar probeert u het gerust eens eerder want het kan wel zijn dat het al eerder lukt..

Hmmm, nu heb ik dus fijn al 3 weken na aanvraag dat pakket binnen alleen moet ik nog een week ofzo wachten. :'(
Mijn status bij XS4ALL is ook nog 6/7 dus ik vroeg me al af of die niet eerst naar 7/7 moet wil alles werken..

Maar ja LoCuTuS2000, misschien heb ik ook dat 'geluk' van jou en lukt het bij mij vanavond ook 'per ongeluk' al *D

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Communicatie tussen KPN en de providers is niet altijd optimaal. Ik kreeg keurig alles binnen van XS4ALL maar mijn KPN wachtwoord ontbrak. Moest ik weer wachten tot maandag voor ik kon bellen met de helpdesk. Een week later kreeg ik 'm ineens in de bus :?

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Ik had het pakket ook snel (sneller dan de inloggegevens). Na telefonisch opvragen deed mijn eerste account het direct. De overige drie doen het nog steeds (6 weken later) niet. Schijnt een landelijk probleem te zijn waaromtrent KPN nog in het duister tast. Ze kunnen geen indicatie geven wanneer het opgelost wordt.:?
Pagina: 1