Een vriend van me heeft net een heel nieuw systeem in onderdelen gekocht. En dat hebben we zojuist in elkaar gezet maar we krijgen geen reaktie van het mobo. Ook geen analog of digital monitor signal.
Moederbord: Asus Striker Extreme, nFroce 680i SLI
Videokaart: 2x XFX 9600GT
Processor: Core 2 Duo E8400 LGA775 3Ghz. 6mb Cache, 1333 Mhz FSB
Memory: Kingston 2x2gb 1066Mhz DDR2
Powersupply: Chieftec Smart PSU 550W ATX
Het displaytje achter op het moederbord staat op "CPU INIT"
En het ding maakt helemaal geen geluid met het opstarten. Het lijkt alsof het aan het begin al blijft hangen. Maar de fans draaien wel allemaal.
Wat kan ik nu nog doen?
Nog een vraag ernaast want ik denk niet dat het aan de videokaart ligt maar heb er toch een vraag over.. Moet ik nog jumpertjes plaatsen voor SLI of detecteerd hij SLI automatisch al met alleen de SLI-brug? Want hier staat niks van over op de XFX documentation terwijl ik wel jumper pinnentjes zie zitten op de videokaarten langs de SLI-brug connectors.
Moederbord: Asus Striker Extreme, nFroce 680i SLI
Videokaart: 2x XFX 9600GT
Processor: Core 2 Duo E8400 LGA775 3Ghz. 6mb Cache, 1333 Mhz FSB
Memory: Kingston 2x2gb 1066Mhz DDR2
Powersupply: Chieftec Smart PSU 550W ATX
Het displaytje achter op het moederbord staat op "CPU INIT"
En het ding maakt helemaal geen geluid met het opstarten. Het lijkt alsof het aan het begin al blijft hangen. Maar de fans draaien wel allemaal.
Wat kan ik nu nog doen?
Nog een vraag ernaast want ik denk niet dat het aan de videokaart ligt maar heb er toch een vraag over.. Moet ik nog jumpertjes plaatsen voor SLI of detecteerd hij SLI automatisch al met alleen de SLI-brug? Want hier staat niks van over op de XFX documentation terwijl ik wel jumper pinnentjes zie zitten op de videokaarten langs de SLI-brug connectors.