[iTunes] iTunes start niet op

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-02 10:10
Beste mensen,

ik heb een probleem met iTunes dat ik niet opgelost krijg. Vandaag heb ik een iPod Touch gehaald en moest ik iTunes installeren om de iPod te configureren. Ik gebruikt Windows XP Pro SP2.

Probleem:
  • iTunes start niet op, maar Quicktime wel. iTunes.exe verschijnt in taakbeheer en blijft daar staan maar doet verder niks.
Wat heb ik allemaal geprobeerd?
  • iTunes + Quicktime verwijderd (+ daarna CCleaner gebruikt) en opnieuw geinstalleerd.
  • Op Google en Apple forums gezocht naar oplossingen van opnieuw installeren tot het herstellen van cryptografische services; geen een werkt.
  • Pref bestanden in Application Data verwijderd.
  • Eerst iTunes + Quicktime geinstalleerd en daarna Quicktime apart (omdat er mensen waren waarbij dit wel werkte).
  • Tig keer opnieuw opgestart.
  • Anti-virus (NOD32) en firewall uitgezet.
  • Alleen iTunesHelper en qtask aangezet in MSConfig.
  • Een nieuwe gebruiker aangemaakt en geprobeerd daarmee iTunes te starten.
  • Op GoT gezocht naar oplossingen en de topics waar oplossingen instonden hielpen ook niet.
  • Op mijn laptop met een verse installatie van WinXP geprobeerd en heb daarop ook hetzelfde probleem.
Wie kan me helpen? Of nog beter: wie weet een ander programma waarmee de configuratie van mijn iPod Touch mee kan voltooien zodat ik andere programma's kan gebruiken om muziek op mijn iPod te zetten?

offtopic:
Hopelijk staat dit topic hier goed.

[ Voor 5% gewijzigd door Oguz286 op 02-05-2008 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-02 10:10
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostingh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 10:59
Ik heb helemaal hetzelfde op mijn PC en ik heb geen idee hoe het op te lossen...

Druk aan het zoeken maar helaas nog niet gevonden. Ik heb het ook geprobeerd zonder de virusscanner te installeren (na een verse installatie) en niets helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knopsje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:27
Gebruiken jullie de recentste versie van iTunes?
Download die anders even via http://www.apple.com/nl/itunes/download/
Ik heb hier helemaal geen problemen met iTunes + XP pro sp2