Toon posts:

Probleem met geheugen?

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik keek zostraks bij taakbeheer en het viel mij op dat ik zeer weinig geheugen over heb. Ik weet niet of het klopt of dat ik een vergissing maak, maar ik heb geen verstand van geheugen. het betreft een laptop, namelijk dell inspiron 1720

Afbeeldingslocatie: http://i4.photobucket.com/albums/y140/Bunnytje/Naamloos-1.jpg

System specs:

t8100 2,1 ghz
nvidia 8600m GT 256mb DDR2
3072gb geheugen

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:25

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Je weet dat die 864MB het gebruikte geheugen is, he?

[ Voor 5% gewijzigd door Edmin op 02-05-2008 21:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ow op die manier. hardstikke bedankt! :)

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2008 21:57 ]

Verwijderd

Er staat wel beschikbaar 13MB maar Vista gebruikt de rest van het geheugen om programma's en zo sneller te starten. Inplaats dat windows het eerst moet lezen van je vele malen tragere HD wordt daarom nu je geheugen daarvoor gebruikt anders doet dat toch maar niks. ;)
En zoals ED_L al zegt 864MB wordt werkelijk gebruikt door Vista. :)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2008 22:05 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit heeft niets met hardware te maken. Zo te zien gaat dit over een Windows systeem, dus move ik even naar Windows Clients

Move PMG-> WC

Oslik blyat! Oslik!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Maar aan de andere kant is dit wel zo'n beginnersvraag dat deze met stip in de Vista FAQ is gekomen.
Tel daarbij op dat je titel nu ook niet echt een uitblinker is (je hebt geen probleem met je geheugen, hooguit met je interpretatie) dat ook daar weinig eer mee valt te behalen.

Daarom gaat ie ook hier op slot.

[ Voor 39% gewijzigd door alt-92 op 03-05-2008 10:05 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.