GA-MA770-DS3 - 24pin + 4pin psu kabel?

Pagina: 1
Acties:

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ik zit met het volgende dillemma:

1) mijn moederbordhandleiding ( van de GA-MA770-DS3) zegt dat ik zowel de 4pins 12v connector moet aansluiten als de 20 + 4 pins moederbord connector
2) voeding (zalman, 460watt, weet zosnel type niet) waarschuwed dat wanneer ik die 4 pins moederbord connector aansluit dat ik de 12v niet moet aansluiten...

ik snap het niet helemaal meer.... iemand die mij wat hulp kan bieden?

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2025

AlexanderB

7800 rpm

gewoon aansluiten zoals het past. zit er toevallig ook nog een 8 pin 12v aan die power supply? dan bedoele ze dat je die niet aan moet sluiten ;)

Verwijderd

mschol schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 21:11:
ik zit met het volgende dillemma:

1) mijn moederbordhandleiding ( van de GA-MA770-DS3) zegt dat ik zowel de 4pins 12v connector moet aansluiten als de 20 + 4 pins moederbord connector
2) voeding (zalman, 460watt, weet zosnel type niet) waarschuwed dat wanneer ik die 4 pins moederbord connector aansluit dat ik de 12v niet moet aansluiten...

ik snap het niet helemaal meer.... iemand die mij wat hulp kan bieden?
Je moet 20+4 pins en 4 pins CPU power connector aansluiten anders gaat het niet werken. ;)

• mschol
  • Niet online
AlexanderB schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 21:17:
gewoon aansluiten zoals het past. zit er toevallig ook nog een 8 pin 12v aan die power supply? dan bedoele ze dat je die niet aan moet sluiten ;)
geen 8, wel 6 pins voor videokaart

ik ga het dan maar proberen...

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:34

Mojo

The Power Within

Ik heb zelf een Gigabyte P35-DS4. Daar heb ik de 20+4 pins aansluiting aangesloten. Daarnaast heb ik de 4pins 12v aangesloten op de 8pins plug. Er zijn dus 4 pins in het mobo die geen sap krijgen. Dat is echter geen enkel probleem. :)

Tevens heb ik een molex aangesloten voor PCI-E power, maar volgens mij is die niet eens nodig :P

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• mschol
  • Niet online
iig bedankt voor alle reacties
ik heb nu de 20pin + 4pin aangesloten en ook nog een 12v lijn, en dat doet het.
heb nog wel een ander probleempje maar dat ga ik nog uitzoeken, want heeft niks met deze vraag te maken :P
Pagina: 1