foutjes BBG: editie mei

Pagina: 1
Acties:

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik heb wat kleine foutjes in de BBG van mei gezien.

reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie mei 2008 (Basissysteem)
Geheugen: Kingston ValueRAM KVR800D2N5K2/2G 2GB (2x 1GB) DDR2
Twee gigabyte geheugen is met het oog op Microsoft Vista geen overbodige luxe. Daarnaast zijn de prijzen van geheugenreepjes de laatste maanden zo sterk gedaald, dat het eigenlijk zonde is om niet voor 2GB geheugen te kiezen. Net als in de vorige guides viel onze keuze op een setje van twee repen PC5300 CL5-geheugen van Kingston.
Er is nu voor sneller geheugen gekozen. => PC 6400.

Toetsenbord: Logitech Ultra Flat Keyboard
Dat plaatje is van de Logitech UltraX Premium.
Logitech Ultra Flat - Logitech site
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/repository/286/jpg/2028.1.0.jpg

Logitech UltraX Premium (De Premium is de opvolger van de oude: Logitech UltraX) - Logitech site
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/repository/289/jpg/2046.1.0.jpg

reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie mei 2008 (Multimediasysteem)
Behuizing: Antec Sonata Plus 550
Deze ronde kiezen we weer voor een behuizing van Antec, die wordt geleverd met een modulaire voeding van 550 watt die efficiënt te werk gaat. De kast is voorzien van een aansluitingen voor koptelefoon, microfoon, firewire en twee usb 2.0-apparaten. De kast is van binnen bekleed met geluiddempend materiaal zodat er ongestoord van de computer gebruik kan worden gemaakt.
Wordt hiermee de ingangen van de voorkant van de kast bedoelt? Lijkt me sterk dat er twee usb ingangen in de kast zitten. Misschien dat even wat duidelijk aangeven?

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:21
Wilde dat van het toetsenbord net zeggen ;)

Verwijderd

Ik vind deze zin overigens wel prachtig:

"De kast is van binnen bekleed met geluiddempend materiaal zodat er ongestoord van de computer gebruik kan worden gemaakt."

Met andere woorden, als je deze kast koopt geldt tijdens gebruik:

• Voor mensen die thuiswonen: je moeder zal niet roepen voor eten of om je aan het werk te zetten
• Je mobiel gaat automagisch op 'stil'
• Als je in een appartement woont: je bovenburen stoppen met stofzuigen, wassen, stampen en een feestje bouwen

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2008 23:14 ]

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:22
Plaatje is aangepast en de teksten zijn getweakt.

• Regeneration
  • Niet online
Hielko schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 12:06:
Plaatje is aangepast en de teksten zijn getweakt.
Ok, dat is beter zo. :)

• Parasietje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-06-2024

Parasietje

linux-geek

Daarnaast zijn computer niet alleen bedoelt voor serieuze taken
Twee fouten in een zin! Ik weet niet wat deze zin moest worden, maar een suggestie:
Daarnaast is een computer niet alleen bedoeld voor serieuze taken

WebDAV in Vista is horribly broken. Ik wil het fixen, maar ben nog steeds op zoek naar de tarball met de source...

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Fixt.

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-02 22:20

Sosabowski

nerd

Moederbord in het basissysteem:
en maar liefst tien usb 2.0-poorten.
Op de site van msi link:
USB ports (Rear) 4
Nou geloof ik best dat er op het bord zelf ook nog aansluitingen zitten of bijvoorbeeld een usb poort van de kast aan te sluiten. Maar MSI levert zelden brackets mee om bijvoorbeeld aan de achterkant het aantal poorten uit te bereiden. Zeggen dat het bord 10 USB poorten heeft kan misschien wel kloppen maar plaats daar dan wel een aantekening bij.

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

• Regeneration
  • Niet online
Nog een foutje, in de tekst bovenaande Workstation
[...] Tegenwoordig zijn we van deze opzet afgestapt en configureren we de workstation elke maand voor een specifieke toepassing. Deze maand hebben we een 3d-workstation inelkaar gezet, geschikt voor 3d-modellering en CAD.
Moet dat niet zijn "elke twee maanden" of iets dergelijks? Want de BBG komt elke twee maanden.

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:22
Je hebt helemaal gelijk, dat ga ik fixen.

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-02 22:20

Sosabowski

nerd

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Pagina: 1