Toon posts:

Mobiel Internet Sharen via LAN.

Pagina: 1
Acties:
  • 302 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik zit op het moment op een lan party en ik ben de enigste met internet.
Ik maak verbinding via mijn mobiele telefoon (SE K800i) en ik wil het graag delen met de anderen op lan.
Hebben namelijk problemen met steam, niet alles is geupdate. Maar het sharen wil niet echt lukken.

Hoe doe ik dit?^^

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-03 09:30

weebl

YARR!

Ten eerste: internet over je mobiel op een lan :X Ik wil niet weten wat je telefoon-rekening na zo'n geintje gaat worden...
Ten tweede: afaik is het gewoon een modem-verbinding (inbelverbinding), en die kan je niet delen dacht ik.

Verwijderd

Topicstarter
heb onbeperkt internet op mijn mobiel, dat is geen probleem dus.
inbel verbidingen delen moet wel lukken, windows geeft het ook wel aan als je een netwerk maakt maar het werkt gewoon niet

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Misschien kan het met een proxy, b.v. Freeproxy?

Maar of je dan vrolijk van de snelheid gaat worden?

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 17:55:
inbel verbidingen delen moet wel lukken, windows geeft het ook wel aan als je een netwerk maakt maar het werkt gewoon niet
ICS:

Internet connection sharing..
Of zet een Proxy op

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 17:55:
Lees eerst je algemene voorwaarden over datalimieten maar eens door. Onbeperkt is bij mobiel datagebruik eigenlijk nooit echt onbeperkt.

Verder moet het inderdaad via ICS en wordt het waarschijnlijk traag als stront.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-03 21:24
onbeperkt betekend geen gratis..

ja, je kunt zoveel downloaden als je wilt, als je maar 2,00 euro per MB betaald na je eerste 100 MB .. dát is onbeperkt

lees je abbo eens goed door, en kijk vaker naar Kassa! (daar hadden ze zo iemand die 2000 euro kon ophoesten)

[ Voor 94% gewijzigd door sjongenelen op 02-05-2008 18:10 ]

you had me at EHLO

Verwijderd

Topicstarter
Als ik meer download dan het gemiddelde, krijg ik een belletje en waarschuwen ze me even.
Na 3 waarschuwingen gaan ze met me praten over andere mogelijkheden, bv meer betalen voor je verbinding.

• DenTeD123
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
en ook al heb je ECHT onbeperkt internet, dan gaat je provider dit niet grappig vinden, en mogen ze zelfs per pc kosten in rekening gaan brengen. (dit kunnen ze nakijken met het aantal actieve mac's op dat ip adres.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-03 14:42

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Tja, hoe dan ook, dit is geen forum om te lullen over je mobiele verbinding. Je kan je internet verbinding gewoon delen via ICS of via een proxy programma.
Lijkt me niet zo moeilijk om daar iets over te vinden..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.