Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• fifarunnerr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:44
ik heb op het internet gelezen(ook dit forum) dat je op je samsung een .jad ondersteuning kon krijgen, en daar had je een code voor nodig. Weet iemand die code voor de samsung j750??

ik wil graag .jad spellen spelen :)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat had google je te melden?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• fifarunnerr
niet veel, op forums staat dat ik een code nodig heb voor mijn samsung, maar ik kan de code niet vinden...

• fifarunnerr
iemand anders een idee??

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Je moet geen JAD spellen spelen, maar JAR spelletjes.

Een JAD bestand is enkel een bestand dat dient om te verwijzen dat er een JAR bestand komt.
Als je dus alleen een JAD hebt, en geen JAR, dan geen spelletjes...

Omgekeerd kan wel, want zowat alle moderne GSM's hebben alleen die JAR file nodig.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• fifarunnerr
ik heb ook beide files op mijn GSM staan, maar het gaat erom dat ik blijkbaar een code nodig heb, zodat ik ze tijdelijk kan installeren OID

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Via [google=Java unlock code samsung] vind ik ax5000. Kan je daar iets mee?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

ik heb ook een J750 maar de spelletjes die ik heb gedownload heb ( allemaal jar ) doen het niet.. hij herkent de extensie niet

Wat moet ik doen

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Ik heb nu een Samsung SGH-L760, en ook deze zegt dat hij de extensie niet herkent.

Het is zo dat zowat alle Samsung GSM's een bepaalde instelling hebben meegekregen, die ervoor zorgt dat er geen JAR spellen worden herkend uit het geheugen.

Als je je eigen spelletjes toch wil spelen, ligt de oplossing bij WAP.
Upload gewoon de JAR bestanden naar een website, bv. http://www.freewebs.com/ , en ga er dan naartoe met de WAP browser van je GSM.

Het is gedaan om ervoor te zorgen dat er geen illegale spelletjes in omloop komen, maar het geeft ook een hoop nadelige gevolgen, want legale applicaties moet je nu ook via WAP bemachtigen, zoals bv. de gratis GPS software WeTravel...

@ pven: nee, werkt niet, althans niet op mijn SGH-L760...

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Pagina: 1