Halo,
Ik heb sinds een paar dagen terug 2de hands een asrock dual sata 2 s939 aangeschaft . Voor pci-e.
Nu heb ik hier thuis 2pc's die hun internet worden verdeeld over een router. Ik krijg men internet boven toe gestuurd overstopcontacten. En dan via lan in de pc. Met men oud moederbord werkte dat perfect en verbont het automatisch. Nu krijg ik een 'beperkte verbinding' . Wat heb ik al geprobeert:
-nog eens windows opernieuw erop----> geen resultaat.
-Mijn pc op de plaats van de andere pc gezet , die normale verbinding heeft. Ik krijg een beperkte verbinding
.
- Driver lan adapeter geupdate -----> geen resultaat.
-lankaartje erin--->geen resultaat.
-De verbinding handmatig instellen----> geen resultaat.
-Kabels aan de router versteken---->geen resultaat
Nog een opmerking, de router verstuurd ook via stopcontact de digitale televisie naar onze tv ( wij zitten bij telenet , Belgie.....)
En ik heb windows xp home edition sp2
Wie weet er een oplossing , ben echt ten einde raad....
Google en zoeken op topic's in tweakers leverede ook geen oplossing .
Ik heb sinds een paar dagen terug 2de hands een asrock dual sata 2 s939 aangeschaft . Voor pci-e.
Nu heb ik hier thuis 2pc's die hun internet worden verdeeld over een router. Ik krijg men internet boven toe gestuurd overstopcontacten. En dan via lan in de pc. Met men oud moederbord werkte dat perfect en verbont het automatisch. Nu krijg ik een 'beperkte verbinding' . Wat heb ik al geprobeert:
-nog eens windows opernieuw erop----> geen resultaat.
-Mijn pc op de plaats van de andere pc gezet , die normale verbinding heeft. Ik krijg een beperkte verbinding
- Driver lan adapeter geupdate -----> geen resultaat.
-lankaartje erin--->geen resultaat.
-De verbinding handmatig instellen----> geen resultaat.
-Kabels aan de router versteken---->geen resultaat
Nog een opmerking, de router verstuurd ook via stopcontact de digitale televisie naar onze tv ( wij zitten bij telenet , Belgie.....)
En ik heb windows xp home edition sp2
Wie weet er een oplossing , ben echt ten einde raad....
Google en zoeken op topic's in tweakers leverede ook geen oplossing .
[ Voor 4% gewijzigd door yannickmerckx op 02-05-2008 15:41 ]