Zit met het volgende probleem , een goede kennis wil graag met een PDA zijn mailbox synchroniseren in het buitenland. De kennis heeft het volgende geinstalleerd op zijn server : Windows SBS 2003+servicepack en de laatste updates (Een enkele server). Ondertussen al wel voorelkaar gekregen dat hij intern kan synchroniseren via een kabeltje met activesync. Alleen de vraag is , hoe synchroniseert hij over het internet?
Ondertussen al een paar tutorials bekeken op de petrili en msexchange sites. Maar kan helaas geen goed begin vinden. Kan iemand me een zetje geven in de goede richting , globale uitleg o.i.d.?
Ik weet dat het mogelijk is te synchroniseren via het internet zonder een SSL-verbinding , dit gedeelte wou ik later proberen op te zetten.
Server software : Windows SBS 2003 + SP2 + Recente updates
PDA : Acer N35 Microsoft Pocket Pc software v. 4.20
Alvast bedankt.
Ondertussen al een paar tutorials bekeken op de petrili en msexchange sites. Maar kan helaas geen goed begin vinden. Kan iemand me een zetje geven in de goede richting , globale uitleg o.i.d.?
Ik weet dat het mogelijk is te synchroniseren via het internet zonder een SSL-verbinding , dit gedeelte wou ik later proberen op te zetten.
Server software : Windows SBS 2003 + SP2 + Recente updates
PDA : Acer N35 Microsoft Pocket Pc software v. 4.20
Alvast bedankt.