Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

desktoptekst verschijnt op laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views

• PieterJ62
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-05-2021
Geen idee wat er aan de hand is, maar voor het eerst verschijnt zomaar op mijn laptop wat ik op mijn desktop tik (mijn huisgenoot riep opeens een paar kamers verderop: hee ... hou eens op! maar ik was me van geen kwaad bewust). Er zouden dus nog wel meer mensen kunnen zijn die mijn getik uit de lucht vissen, maar ... hoe kan dit???
Pieter

Dell Dimension 9150 | Intel Pent.-IV 3,4 GHz | 3070 MB mem | 400 GB hd | GeForce 8600 GTS | Vista HP

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Misschien slim om even beter uit te leggen hoe jullie netwerk in elkaar steekt?
iets meer info dus.

Money for nothin' and your chicks for free

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Eh, misschien kun je wat meer specifiek zijn? Geef een overzicht van je instellingen, wat je doet, hoe je netwerk eruit ziet, etc etc. Nu zouden zelfs Jomanda of Char er niets mee kunnen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

enkele draadloze setjes muis/toetsenbord soms aanwezig :p ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

We denken graag met je mee, maar op deze manier kunnen we echt niets doen. Start even een nieuw topic, waar je wel info geeft over (eigen gedachten over de oorzaak en) PC's, netwerk, draaiende programma's. En inderdaad over draadloze toetsenborden :+

[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 02-05-2008 13:23 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.