pc gaat niet meer aan... (kortsluiting?)

Pagina: 1
Acties:

• a_rated
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-02 08:24
Ik was bezig met mijn telefoon aan te sluiten via een usb kabel. Toen ik de ene uiteinde in mijn telefoon stopte viel de pc uit.

Nu zit ik dus met het probleem dat mijn pc niet meer aan gaat. Ik dacht hierbij dat het misschien gaat om een kortsluiting.

Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen? Of is mijn moederbord naar de maan?
Misschien zou het mogelijk zijn, als die erop zitten, om de pcb zekeringen te vervangen (solderen). Ik zou elke advies of hulp kunnen gebruiken.

alvast bedankt

Verwijderd

a_rated schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 12:51: Toen ik de ene uiteinde in mijn telefoon stopte viel de pc uit.
Raar, misschien een geval van een driver crash? Ik raad maar wat
a_rated schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 12:51:
Nu zit ik dus met het probleem dat mijn pc niet meer aan gaat. Ik dacht hierbij dat het misschien gaat om een kortsluiting.
Je zou kunnen proberen om op de mobo om de voedingskabel even los te trekken en even te wachten en hem dan weer aan te sluiten, Lijkt me op dit moment het meest logische om te kijken of je voeding werkelijk stuk is, Lijkt me namelijk sterk dat als je een USB apparaat aansluit dat het hele spul er mee stopt :)

• DenTeD123
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
doet je telefoon het nog?

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-05 12:38
stekkertje past andersom zeker ook op je telefoon? Hadden wij met een digitale camera op het werk ook :n

Inventaris - Koop mijn meuk!