• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:44
Niet omdat mijn PC het niet aan kan natuurlijk, maar het zijn hele aparte schokken. Alles gaat in 1x heel snel. Alsof er meer frames per seconde gaan. En daarna is het weer even normaal, maar gebeurt wel om de 4 sec. ofzo. Ik heb gekeken naar VSYNC dacht dat het daarmee misschien te maken had, maar ish et ook niet. Heb een 8800GTS met nieuwste drivers en het spel heeft vroeger goed gewerkt.

Het lijkt een beetje op dat probleem dat bij oude games wel eens voorkwam als je processor te snel is. Dat het spel soms extra snel gaat, dat gebeurt bij mij ook, alleeen dan af en toe een seconde. Wat kan dit zijn?

Facts don't care about your feelings

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:39
wat zijn je specs, wat heb je zelf geprobeert, wat geeft fraps (bijv) aan op het moment van de schok?

Geef eens wat meer info

Specs!

• DenTeD123
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
druk je niet gewoon op de speed mode, dat je knetterhard gaat rennen opeens?

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Vooral: Wat heb je op de achtergrond draaien?

Hoi!

• YoshiBignose
AMD X2 4200+, 8800GTS, 2gbram.

Niks speciaals op achtergrond draaien. Ligt niet aan de specs, low of high settings is hetzelfde. Lijkt ergens anders aan te liggen maar begrijp niet wat. Fraps zal ik ff testen.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:33
Probeer eens CnQ of EIST in je BIOS uit te zetten om te zien of dat helpt. (denk 't niet ;) )

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• YoshiBignose
Huh het is nu opeens verdwenen. Had het na de patches alsnog, maar nu is het opeens weg. Sorry alsnog bedankt.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

en je zegt dat Vsync uitstaat, zet deze eens aan en als het goed is gaat het spel dan wel soepel.

en als het wel soepel gedraaid heeft, Crysis gepatcht of niet? en welke driverversie heeft het wel mee gewerkt?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Pagina: 1