Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke prog taal moet mijn vrouw gaan leren?

Pagina: 1
Acties:
  • 404 views

• bluesbrother
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 14:21

bluesbrother

Blues Rocks!!!

Topicstarter
Beste Tweakers,
Mijn vrouw heeft 8 jaar ervaring met C++ maar wil nu iets anders gaan leren.
Om zodoende meer kans te maken op een andere baan.
Ze heeft nu een goede baan, maar wil iets anders gaan doen.
We hebben het over Java gehad, C#, DotNet, of meer de webbased talen als PhP/Mysql.

Maar wat is wijsheid?

Graag jullie advies.

Wil je je pizza in 4 of 8 stukken? .......Doe maar in 4, 8 krijg ik niet op.

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:29
Ik doe persoonlijk veel met Java en C#, en moet zeggen dat ik C# wel prefereer. Maar dit is natuurlijk puur persoonlijk. Is het niet handiger om te kijken wat er in de markt veel gevraagd wordt? Sowieso is MySQL geen programmeertaal, en als je php/mysql gaat leren druk je jezelf wel al nadrukkelijk de web-hoek in. Ik weet niet of je vrouw daar een voorkeur voor heeft?

Roomba E5 te koop

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Hier al eens gekeken?

En om mezelf dan maar wat werk te besparen:
-NMe- schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:04:
Sorry hoor, maar dit is al veel te vaak voorbij gekomen. Topics als deze verzanden altijd in oeverloze discussies waarin iedereen zijn "eigen" taaltje aanprijst. Welke taal je kiest is totaal irrelevant, het gaat erom dat je kan programmeren. Als je kan programmeren, dan kun je in principe elke taal nemen die je wil (enkele uitzonderingen daargelaten).

Dat had je overigens ook makkelijk in de search te weten kunnen komen, want dit soort topics is al honderden keren voorbij gekomen.

[ Voor 78% gewijzigd door RobIII op 02-05-2008 12:37 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.