Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10 20:06
Hallo tweakers !

Ik heb een hele tijd met een oude pc gezeten, daardoor kon ik geen bf2 en 2124 doen.
Maar nu kan het eindelijk :) (8800gt, e6750 etc.)

Maar nu weet ik eigenlijk niet welke van de 2 bf's het leukste is.

Kan iemand me helpen met kiezen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
bf2 :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de een vind bf2 mooi en de ander bf2142. dit kun je natuurlijk niet aan anderen gaan vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Als je vechten van hedendaagse tijd leuk vindt -> BF2
Als je vechten in de toekomst met cyber-wapens leuk vindt -> BF2142

Simple as that :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2142 niet in bezit gehad , kan je alleen zeggen dat ik het spel BF2 bijn alleen speelde op de Infantry only Mode , ben alleen bang dat als je nu begint met BF2 je nogal een een pak slaag te wachten staat .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Ik vrees dat dit eerder een opsomtopic gaat worden, misschien kan je eventjes de beide topic van deze games er op naslaan.

Kan de rest van de posters ook zijn argumenten geven om voor het ene of het andere te kiezen, anders vrees ik dat dit topic geen lang leven beschoren is.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-10 02:16
Uiteindelijk is het beide hetzelfde spel, de een (2142) is niet meer dan een mod voor BF2, zelfs de hele menustructuur en het uiterlijk is hetzelfde. Go EA. Ik zou voor BF2 gaan maar beter voor TF2 of DoDS oid.

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 22:14
Ik zou voor BF2 gaan. Als de standaard versie je begint te vervelen, kun je je nog altijd amuseren met de vele mods die uitgebracht zijn zoals de Point of Existence2 of ProjectReality mod.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vergat ook te zeggen , probeer de demo's , volgens mij zullen die nog steeds wel gespeeld worden .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10 20:06
Het werd dus bf2, 2124 hadden ze niet meer bij de mm, de eplaza en de bartsmit. Ik heb maar de deluxe ed gekocht aangeizen er meteen special forces bijzat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:08
Battlefield 2 met Project Reality :| :| Dan ga je verslavingen meemaken :| :9 (zodra je het snapt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-10 02:16
Zamoraak schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 17:26:
Het werd dus bf2, 2124 hadden ze niet meer bij de mm, de eplaza en de bartsmit. Ik heb maar de deluxe ed gekocht aangeizen er meteen special forces bijzat.
2142, niet 2124 8)7

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuelke schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 14:40:
Ik vrees dat dit eerder een opsomtopic gaat worden, misschien kan je eventjes de beide topic van deze games er op naslaan.

Kan de rest van de posters ook zijn argumenten geven om voor het ene of het andere te kiezen, anders vrees ik dat dit topic geen lang leven beschoren is.
Laten we deze mededeling even gebruiken en zoals ik een meerdere hier argumenten geven .
Pagina: 1