Ik ben nu al een tijdje bezig om een goed waterkoel setje uit te zoeken (nog niet eerder met waterkoeling gewerkt), en ik ben nu uitgekomen op dit:
Thermochill PA 120.3
Thermochill adapter G3/8 naar 3/8" slang
D-TEK Fuzion
3x Danger Den 1/4 naar 3/8" Highflow
3x 3/8" Tygon Meter
Swiftech Micro AGB reservoir
Laing DDC–Pomp 12V Pro
3x Noctua NF-P12
Stock waterblok op Asus Maximus Formula SE
3x Feser FeserOne Blue 1L
Computer specs:
E6850 @3.8
Asus Maximus Formula SE
4GB OCZ flexxlc geheugen
7800GTX
Creative X-FI Fatality
2x WD Raptor 150GB RAID0
Ik heb alleen nog een paar vragen:
Heeft iemand ervaring met deze pomp? Hoeveel geluid kan ik verwachten ?
En is er een groot (prestatie) verschil tussen kant en klare vloeistof, en een mixje van demi water met wat toevoeging(en) ?
Ook heb ik 4 reepjes OCZ Flexxlc geheugen, waar waterkoeling op kan (kwam ik pas achter toen ik ze binnen had) In hoeverre gaat het mijn flow verpesten als ik dit aansluit op de WC loop? Het geheugen word namelijk voor mijn idee erg heet, na een uurtje gamen brand ik bijna mijn vingers aan de koelvinnen.
En natuurlijk, zie ik nog iets over het hoofd (onderdelen die ik vergeten ben oid)
Alvast bedankt!
Thermochill PA 120.3
Thermochill adapter G3/8 naar 3/8" slang
D-TEK Fuzion
3x Danger Den 1/4 naar 3/8" Highflow
3x 3/8" Tygon Meter
Swiftech Micro AGB reservoir
Laing DDC–Pomp 12V Pro
3x Noctua NF-P12
Stock waterblok op Asus Maximus Formula SE
3x Feser FeserOne Blue 1L
Computer specs:
E6850 @3.8
Asus Maximus Formula SE
4GB OCZ flexxlc geheugen
7800GTX
Creative X-FI Fatality
2x WD Raptor 150GB RAID0
Ik heb alleen nog een paar vragen:
Heeft iemand ervaring met deze pomp? Hoeveel geluid kan ik verwachten ?
En is er een groot (prestatie) verschil tussen kant en klare vloeistof, en een mixje van demi water met wat toevoeging(en) ?
Ook heb ik 4 reepjes OCZ Flexxlc geheugen, waar waterkoeling op kan (kwam ik pas achter toen ik ze binnen had) In hoeverre gaat het mijn flow verpesten als ik dit aansluit op de WC loop? Het geheugen word namelijk voor mijn idee erg heet, na een uurtje gamen brand ik bijna mijn vingers aan de koelvinnen.
En natuurlijk, zie ik nog iets over het hoofd (onderdelen die ik vergeten ben oid)
Alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door Ellhound op 03-05-2008 14:45 ]