Yoda: Very dark the other side is.. hmm.. too dark... Obi-Wan: Yoda, shut up and eat your toast allready...
Anoniem: 176826
Klinkt dat vreemd? Op deze manier heb je aan alle kanten van je foto precies 0,5 cm wit over. Dat staat alvast een stuk beter dan in de breedte passend en in de hoogte een centimeter over.
n.b. Afdrukken op 20*30 zijn vaak een fractie groter, dus bijvoorbeeld 20,3 * 30,3.
Yoda: Very dark the other side is.. hmm.. too dark... Obi-Wan: Yoda, shut up and eat your toast allready...
Maar 30x30 doen en dan tot 21x30 snijden kan natuurlijk ook. Het snijden naar 29,7 kun je waarschijnlijk skippen, die lijstjes hebben wel een paar mm marge.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Beter? gok van niet ;-) Ik druk netzo goed af met mijn pigment inkt en de papierkeuze is ook enormozkilator schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:30:
Laten afdrukken is volgens mij een stuk goedkoper en waarschijnlijk ook beter...
Maar volgens mij hebben die lijstjes ook wel een marge, anders creatief snijden (of een maat kleiner laten afdrukken en paspartous halen)
[ Voor 19% gewijzigd door Timo op 03-05-2008 16:40 ]
Printertje kopen komt een andere keer misschien nog wel, bedankt voor de tips iig