Nogmaals Voeding Tyan Tempest i5400XT

Pagina: 1
Acties:
  • 287 views

• rudinie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-05 15:44
Zoals ik in:
Voeding voor Tyan Tempest i5400XT

al schreef heb ik dus een vraag over mijn voeding.

De reactie van Dion B, de "Moderator PMG/VB/OH" is wel erg kort door de bocht en het sluiten van het topic vind ik dan ook erg voorbarig en bovendien ontneem je me daarmee de mogelijkheid om on topic te reageren. Nu moet ik een nieuw topic aanmaken wat het forum alleen maar vervuilt.

De 4pins-aansluitingen die je op de foto die Dion B post ziet zijn de connectors die in je voeding gaan, en dus NIET te gebruiken om je moederbord mee aan te sluiten. Beetje verder kijken dan je neus lang is zou geen kwaad kunnen.

Je opmerking over dat ik wel wat meer inzet mag tonen schiet me ook totaal het verkeerde keelgat in aangezien ik al behoorlijk mijn best heb gedaan om achter de juiste info te komen. Meerdere mensen gebeld, o.a. Tyan gemaild, (nog) maar geen reactie. Ik had de hoop hier misschien iemand tegen het virtuele lijf te lopen die eerder een dergelijk moederbord heeft geinstalleerd die een oplossing heeft.

Dacht je nou echt dat ik bij het eerste het beste ontbrekende kabeltje meteen hier mijn probleem wereldkundig maak in de trendt van: "zo, lossen jullie het ff voor me op."???
Komop zeg, een beetje meer credits, voordeel van de twijfel e.d. Omdat je me hier niet dagelijks ziet posten wil nog niet zeggen dat ik een lui varken ben dat de tweakers-community voor zijn karretje spant als het ff tegenzit.

Verwijderd

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
Je kunt altijd een DM naar hem sturen met vragen. ;)
Maar dat staat allemaal wel beschreven in dat Topic.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2008 19:47 ]

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-05 13:51
wij kunnen nooit raden dat jij een hoop dingen al gedaan hebt.. als je dit er bij zet dan kunnen wij dat iig uitsluiten

you had me at EHLO

• paularts
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:02

paularts

Paulux !!!!!!

rudinie schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 19:35:
Zoals ik in:
Voeding voor Tyan Tempest i5400XT

al schreef heb ik dus een vraag over mijn voeding.

De reactie van Dion B, de "Moderator PMG/VB/OH" is wel erg kort door de bocht en het sluiten van het topic vind ik dan ook erg voorbarig en bovendien ontneem je me daarmee de mogelijkheid om on topic te reageren. Nu moet ik een nieuw topic aanmaken wat het forum alleen maar vervuilt.

De 4pins-aansluitingen die je op de foto die Dion B post ziet zijn de connectors die in je voeding gaan, en dus NIET te gebruiken om je moederbord mee aan te sluiten. Beetje verder kijken dan je neus lang is zou geen kwaad kunnen.

Je opmerking over dat ik wel wat meer inzet mag tonen schiet me ook totaal het verkeerde keelgat in aangezien ik al behoorlijk mijn best heb gedaan om achter de juiste info te komen. Meerdere mensen gebeld, o.a. Tyan gemaild, (nog) maar geen reactie. Ik had de hoop hier misschien iemand tegen het virtuele lijf te lopen die eerder een dergelijk moederbord heeft geinstalleerd die een oplossing heeft.

Dacht je nou echt dat ik bij het eerste het beste ontbrekende kabeltje meteen hier mijn probleem wereldkundig maak in de trendt van: "zo, lossen jullie het ff voor me op."???
Komop zeg, een beetje meer credits, voordeel van de twijfel e.d. Omdat je me hier niet dagelijks ziet posten wil nog niet zeggen dat ik een lui varken ben dat de tweakers-community voor zijn karretje spant als het ff tegenzit.
Nou nou.... als je dat ook zelf eens deed dan... en je hebt je boekje van het mobo erbij pagina 32 van de PDF die op de website te vinden is zie je exact welke connector waar moet. Met plaatjes :X
Verder staat ook die connector op de foto van Dion_b 3de plaatje van de onderste regel.

Alleen verwacht ik dat de zalman zover als ik het even vlug heb kunnen lezen niet alle vereiste aansluitingen heeft

hij heeft wel 2x 2x2 connectoren die samen de 8pins vormen maar geen 3de 2x2 voor langs je pw2.

verder als je aan geeft: dit heb ik al geprobeert met zus resultaat zal je topic ook niet zo snel dicht gegooit worden.

en als je dat een nieuw topic open gooit post dan weer de specs iut je oude topic hoef je niet nog een extra venster/tabblad geopent te worden.

verder toch succes missien zijn er verloopjes van 2x 4pin naar 1x 2x2 dat je probleem oplost.

(Multiple exclamation marks are a sure sign of a diseased mind)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Los van het feit dat ook hier weinig in staat van wat je zelf geprobeerd hebt (zoals paularts overigens ook al opmerkt), en dat je dit wederom op de verkeerde plek opent, gaan zonder overleg "heropende" topics per definitie dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.