Ik heb hier een (alweer wat ouder) laptopje met een Intel M745 CPUtje. Onlangs een M770 op de kop kunnen tikken, en ik ben natuurlijk benieuw of die in m'n MD 97000 past. Alle schroeven al los gehad, maar ik krijg 'm niet open. Veel gegoogeld, maar geen sloop-guide van deze laptop kunnen vinden. Ik heb wel wat ervaring (TiBook en HP laptopjes hebben geen geheimen meer, maar goed, daar zijn zat guides voor te vinden, van m'n medion nada). Ik denk dat m'n keyboard er eerst uit moet, maar ook dat wil/kan/lukt niet. Iemand tips of ervaring?
Het -moet- kunnen, ik heb even voor je gezocht maar niets kunnen vinden. Zelf geen ervaring met die notebook, maar wel met HP's, Acer's, Sony's, Compaq's, Dell's, IBM's en Toshiba's. Je moet gewoon alle schroeven losdraaien die je kunt vinden (soms zitten ze verstopt onder een soort van plakkend rubbertje om netjes af te dekken) en dan op de meeste logische plaats beginnen met openen.
Meestal is dat de onderkant inderdaad; ergens een platkop schroevendraaier tussen zetten en zachtjes draaien (kijken of er speling is) - soms moet je meer kracht gebruiken dan je denkt dat goed is
!
Meestal is dat de onderkant inderdaad; ergens een platkop schroevendraaier tussen zetten en zachtjes draaien (kijken of er speling is) - soms moet je meer kracht gebruiken dan je denkt dat goed is
De meeste mensen deugen!