Voor een onderzoek voor mijn opleiding ben ik zoek naar meningen van gebruikers van E-readers, daarnaast zoek ik ook naar meningen van mensen die geen ervaring hebben met E-readers of elektronisch papier.
Wat ik graag van gebruikers van E-readers wil weten is:
- Waarvoor gebruik je de E-reader (dus, wat voor documenten lees je erop, welke doeleinden etc. etc.)
- Ben je tevreden over het aanbod van content voor je E-reader en hoe kom je aan content?
- Wat zijn volgens jou de grootste nadelen en wat zijn voor jou de voordelen?
Wat ik graag van niet-gebruikers wil weten is:
- Waarom ben je niet geinteresseerd in E-readers of elektronisch papier?
- Welke andere media gebruik je in plaats van E-readers of elektronisch papier?
- Wat moet er veranderen wil je gebruik gaan maken van E-readers of elektronisch papier?
Ik hoop dat deze vragen hier op de juiste plek staan en dat het mag. Ik wil graag een discussie op gang brengen om de huidige stand van zaken wat betreft E-readers in kaart te brengen en meningen over puur de technologie en niet de verschillende apparaten te vergelijken.
Wat ik graag van gebruikers van E-readers wil weten is:
- Waarvoor gebruik je de E-reader (dus, wat voor documenten lees je erop, welke doeleinden etc. etc.)
- Ben je tevreden over het aanbod van content voor je E-reader en hoe kom je aan content?
- Wat zijn volgens jou de grootste nadelen en wat zijn voor jou de voordelen?
Wat ik graag van niet-gebruikers wil weten is:
- Waarom ben je niet geinteresseerd in E-readers of elektronisch papier?
- Welke andere media gebruik je in plaats van E-readers of elektronisch papier?
- Wat moet er veranderen wil je gebruik gaan maken van E-readers of elektronisch papier?
Ik hoop dat deze vragen hier op de juiste plek staan en dat het mag. Ik wil graag een discussie op gang brengen om de huidige stand van zaken wat betreft E-readers in kaart te brengen en meningen over puur de technologie en niet de verschillende apparaten te vergelijken.