Mobilesupplies.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 6.865 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92286

Topicstarter
Wie heeft er ervaring met deze website? Ik heb inmiddels op 22 april wat besteld en direct betaald via Ideal. Tot op heden nog niets ontvangen cq gehoord, heb ook al 2 mailtjes naar de 'contact' gestuurd.

Ik had een Mio a701 batterij besteld voor 20 eurie, geen schokkend bedrag maar zou het wel graag terugzien. Kan ik anders nog terughalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-01 15:58

Bergen

Spellingscontroleur

Niets in de shopsurvey, niets op trosradar. Via de whois kun je iig gewoon de adresgegevens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Bel ze eens?
Quote van de website
Contactmogelijkheden
Telefoon: 0623350589
Hoewel het natuurlijk Hemelvaartdag is vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-04 16:25

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Ik heb er besteld, eerst zou het een week of twee duren voordat ik het zou krijgen, licht er opeens de volgende dag een pakketje. Maar goed, het kan ook langer duren, op hun site staat max. 30dagen

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja ik had eerst al gegoogled voordat ik had besteld en zag weinig tot geen klachten, maar ook geen positieve verhalen oid. Dus gaf het het voordeel van de twijfel en bestelde. Inderdaad zijn het een beetje rotdagen maar staat in de Faq dat de mail iedere dag tot 2 keer toe wordt bekeken. Dan moeten die 2 mails van mij ook vast wel gezien zijn.

Ik geef het nog even het voordeel van de twijfel, anders volgende week inderdaad even bellen, kon zo gauw niet het mobiele nummer vinden, daarvoor dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Laatst online: 03-05 10:30
Anoniem: 92286 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 17:18:Ik geef het nog even het voordeel van de twijfel, anders volgende week inderdaad even bellen, kon zo gauw niet het mobiele nummer vinden, daarvoor dank!
Dus je opent een topic omdat je het linkje "Bedrijfsinformatie" niet kan vinden, terwijl het op elke pagina staat? Iets van de FAQ op Tweakers zegt dat je zelf enige moeite moet doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
RemcoDelft schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 18:08:
[...]

Dus je opent een topic omdat je het linkje "Bedrijfsinformatie" niet kan vinden, terwijl het op elke pagina staat? Iets van de FAQ op Tweakers zegt dat je zelf enige moeite moet doen...
NEE...badeend. Ik vraag duidelijk of er meer mensen zijn welke zaken hebben gedaan met deze internetshop. Ik vraag niet zo zeer naar het telefoonnummer. Ik zie bijvoorbeeld al een nuttige reactie waar staat dat het bij hem ook langer duurde als normaal.

Vraag ik in de openingspost om een telefoonnummer? Dacht het niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

Kijk of je morgen of a.s maandag een belletje naar dat nummer kan plegen omtrend je bestelling. :) Het zijn nu de feestdagen en als er gezegd wordt over een maximale levertijd van 30 dagen dan moet je maar geduld opbrengen.

Staat toch in de voorwaarden als je zowiezo iets besteld bij die winkel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De normale levertijd van een bestelling is 1-3 werkdagen na betaling. Wanneer een artikel op voorraad is op het moment dat u het bestelt, wordt het artikel na ontvangst van de betaling zo spoedig mogelijk verzonden.Wij begrijpen dat iedereen graag zo snel mogelijk de bestelde artikelen wil ontvangen. Wanneer een artikel niet op voorraad is houdt dit in dat zodra het bedrag voor ons zichtbaar op onze rekening staat het artikel binnen de genoemde termijn van 4-8 werkdagen aan u verzonden zal worden, mits het artikel op voorraad is bij minimaal een (1) van onze vele leveranciers. Wanneer dit niet het geval is krijgt u hierover bericht. Ook krijgt u van ons altijd een bevestiging van verzending zodat u weet wanneer het artikel geleverd gaat worden.
Maakt mij verder niet uit, maar als je een webshop wilt runnen maak dan melding van het feit dat je of op vakantie bent o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Excuses voor late reactie, maar heb inmiddels de batterij binnen zonder enige reactie op de mail. Te vroeg gekraaid waarschijnlijk maar enige update of reactie mag van mij eventueel wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-01 15:58

Bergen

Spellingscontroleur

Mee eens, zelfs al is het probleem al helemaal opgelost, dan nog hoor je antwoord te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108125

Hallo allemaal,

Ook ik heb halverwege mei een bestelling gedaan via mobilesupplies.nl (ongeveer 35 euro) en heb nog steeds niks binnen. Via mail heb ik al wel contact met ze gehad en heb een ultimatum gesteld op komende week vrijdag.

Ze hebben een Q-shops keurmerk, dus na het ultimatum neem ik daarmee contact op.

Dit topic is dan al wel een beetje oud, maar een log over de leveringskwaliteit van een webshop kan geen kwaad, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellyj
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-03-2021
maandag besteld; 's avonds betaald (ideal) en donderdag in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Laatst online: 17:52

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Het Shopping Forum is niet echt bedoeld voor dit soort simpele ervaringen. Als je ervaringen met deze shop wilt delen, stuur hem dan even in voor vermelding in de Shop Reviews :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.