Toon posts:

Kan expose niet meer gebruiken in World of Warcraft.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel WOW op een iMac en heb 2 dagen geleden Leopard geinstalleerd (clean install). Heb World of Warcraft en al mijn add-ons weer gedownload en geinstalleerd en alles werkt prima, maar 1 ding werkt niet.

Expose.

Een briljante Apple functie waarbij je zonder het spel hoeft te verlaten op internet iets op kunt zoeken, of op msn met iemand kan praten. Nu heb ik deze site gevonden:

http://www.macupdate.com/info.php/id/19938

Maar ik weet niet (want het staat er niet bij) waar je dat gedownloade bestandje naartoe moet verplaatsen. Ik weet ook niet of dit uberhaupt mijn probleem kan oplossen.

Als ik normaal werk op mijn mac dan kan ik (zelf ingesteld) de muis naar linksonder verplaatsen en dan krijg ik al mijn geopende screens in 1 oogopslag te zien. Dat gebeurde altijd tijdens het spelen van wow.

Iemand ervaringen hiermee en dus ook misschien een oplossing? Vind het echt superirritant. Moet elke keer WOW afsluiten om uberhaupt nog op mijn desktop terecht te komen.

*edit*

Expose werkte dus ALTIJD tijdens het spelen van World of Warcraft. Gewoon met m'n muis naar een hoek en klaar. Dat was onder Tiger. Blijkbaar is er dus iets veranderd in Leopard. Het zou gewoon moeten werken lijkt mij, maar dat doet het dus niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2008 15:54 ]

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-12-2025
Je kunt met appeltje-m naar windowed mode switchen, misschien werkt expose als je full screen windowed speelt.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

command + rechterpijltoets?

Verwijderd

Topicstarter
I know, maar dat is geen oplossing voor mijn probleem. In Tiger werkte Expose normaal tijdens het full screen spelen van WOW. Als ik eerst Appeltje - M moet doen kan ik pas Expose gebruiken. Het gaat erom dat expose ingame niet meer werkt en eerst wel. En ik wil graag weten wat de oplossing hiervoor is want ik heb niets veranderd. :(

Als je full screen quicktime aan hebt staan werkt expose ook gewoon. Waarom niet tijdens WOW? Dat is de hamvraag :D

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03-2025
Is WOW niet recentelijk geupdate?

• theunpire
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-12-2025
probeer anders wow in maximized windowed mode te spelen, dan heb je geen last het windowed effect en kanje toch snel switchen (ik doe dat icm Quicksilver)

Verwijderd

Topicstarter
theunpire schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 23:46:
probeer anders wow in maximized windowed mode te spelen, dan heb je geen last het windowed effect en kanje toch snel switchen (ik doe dat icm Quicksilver)
Mag ik jou hierbij uitroepen tot held van de dag?

Mijn probleem is opgelost. Had namelijk Windowed mode wel aangevinkt, maar maximized niet.... 8)7 8)7 8)7 8)7

Jemig wat kunnen oplossingen tot soms makkelijk zijn :D

Thnx mate
Pagina: 1