• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-05 11:57
Hooi,

Ik heb de laatste tijd af en toe last van een blauw scherm waarna mijn pc reboot. Volgens mij is het elke keer hetzelfde probleem. Waardoor het komt kan ik niet achterhalen, want het is niet altijd dezelfde handeling die ik doe of dezelfde programma's die ik heb draaien.

Na de reboot geeft vista aan dat er geen oplossingen voor het probleem zijn. Echter, hij geeft wel het volgende bericht:

Probleem veroorzaakt door Realtek 8101/8168/8169 PCI/PCIe Adapter Driver (RTLH86.SYS).

Dit probleem is veroorzaakt door Realtek 8101/8168/8169 PCI/PCIe Adapter Driver (RTLH86.SYS). Dit programma is gemaakt door Realtek Semiconductor Corp.. Realtek Semiconductor Corp. heeft momenteel geen oplossing voor het probleem dat u hebt gemeld.

Aanbeveling

--------------------------------------------------------------------------------

Realtek Semiconductor Corp. raadt u aan voor ondersteuning en productupdates naar de volgende website te gaan:

Realtek Semiconductor Corp.

Ik kan verder niet iets van updates vinden oid. Moet ik mijn bios flashen ofzo? Zoveel verstand heb ik dr niet van ;)

Groeten en thnx in advance,

If you want to be the best, you need to work with the best :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je al eens een nieuwe driver geprobeerd?

• DaLoona
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-05 20:51

DaLoona

Certified nutcase since 1974

MSI X870E Carbon Wifi#9800X3D#NZXT Kraken 280#GB RTX5090 Gaming OC#32GB Kingston DDR5@6400MHz, C30, A-die#Samsung 850 EVO 500GB, OS#Samsung 870 EVO 2TB#Crucial MX500 1TB#WD SN850 Black 2TB#Be Quiet! Dark Power Pro 13, 1600W#Be Quiet! Shadow Base 800 FX

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Voor een netwerkkaart, lijkt me erg goed plan |:(

Anyway, on topic
Nieuwe driver hier te downloaden

[ Voor 21% gewijzigd door mad-dog op 01-05-2008 16:45 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG Beleid

Je post hier in een hardwaresubforum, maar meldt geen enkele specs (behalve dat in je copy/paste de naam van een NIC staat). Zo kunnen we erg weinig voor je doen. Bovendien is het hier geen helpdesk en verwachten we dat je zelf eerst probeert wat je kunt. Zo hebben we in Windows Clients in de FAQ een BSOD-guide en hier hebben we een Hangen en Opstarten Troubleshooter. Neem beide door - dat hoor je te doen voor je een topic opent.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.