Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 17:50:
Js, dat heb ik ook al gedaan, diverse keren vandaag. Het lijkt wel of-ie steeds slechter wordt.
Hou, ik denk dat-ie de kliko in kan. Wat betreft een nieuwe printer t.o.v. een printkop, kon je wel eens gelijk hebbe. Bij dixons staat de ip4500, voor € 118.
Als hij slechter en slechter wordt denk ik inderdaad dat je er dan verstandiger aan doet om of een nieuwe kop te kopen, of beter nog, om een nieuwe printer te kopen.
De ip4500 lijkt mij dan een goede keus, echter bedenk wel dat deze geen scherm heeft zoals je huidige printer dat wel heeft en dat de ip4500 niet een echte fotoprinter is. Hij zal hele mooie afdrukken maken, maar dat met maar 5 tankjes (zwart, foto-zwart, cyaan, magenta, yellow) inplaats van je huidige zes tankjes (foto-zwart, foto-cyaan, foto-magenta, cyaan, magenta, yellow). Als je dus veel foto's afdrukt en echt de hoge kwaliteit wilt zul je een andere printer moeten kiezen dan de ip4500. Het kan echter wel zo zijn dat de kwaliteit van de ip4500 al net zo goed is als die van je huidige printer, hij is namelijk een aantal jaar jonger, en dus nog verder verbeterd. Als je een echte fotoprinter wilt met 7/8 gescheiden inkttankjes lijst op dit moment alleen de MP970 een optie te zijn (dit is een multifunctional), maar die zal erg duur zijn.
Als je echter mooie fotoafdrukken wilt denk ik dat je prima af bent met de ip4500, kijk dan trouwens nog wel even verder rond dan alleen bij de dixons, in de
pricewatch vind ik ze namelijk al rond de 90 euro inclusief verzendkosten, dan ben je dus maar heel iets meer kwijt als een losse kop (55 euro + btw + verzendkosten), maar dan heb je wel een nieuwe printer, met garantie, en met 5 inkttankjes die ook al rond de 50 euro waard zijn.