Toon posts:

vraagje pc9200 ddr2 geheugen

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik zit hier met een vraagje waar ik voorlopiug niet echt uitgeraak. Ik heb hier een setje ocz ddr2 pc9200 om dit ten volle te benutten moet ik dus mobo hebben met ddr2 1200. Nu vraagh tmijn klant ook nog eens SLI. dus moet ik een nforce bordje zoeken dat ddr2 1200 aankan. dit is blijkbaar moeilijker dan gedacht. ik vind maar geen passend mobo. heeft er iemand een suggestie?
weetje: hij heeft reeds een geforce 9600 gt dus het moet sli zijn.

EDIT: ik hoop dat ik in het juiste forum zit:p

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2008 14:33 ]

Verwijderd

Ik denk niet dat je een bordje vind dat standaard dit geheugen ondersteund, gezien deze buiten de jedec standaarden valt (is niet altijd zo, maar wel heel veel). Wat je kan doen is gewoon je geheugen naar de juiste divider zetten en dan zal hij op die snelheid draaien. Waarschijnlijk zul je ook het geheugen meer voltage moeten geven. Dus gewoon handmatig in de bios.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2008 14:43 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Inderdaad. En verder zit dit duidelijk in overclock-gebieden (zo niet het geheugen dan geheid andere componenten) dus zit je inderdaad niet in het juiste subforum. Een loze "ik hoop dat..." disclaimer is wat dat betreft nutteloos - vraag het voortaan van tevoren na, dan wijzen we je met alle plezier de juiste kant op, ipv met minder plezier achteraf acties te moeten ondernemen.

Maar waar dan ook op GoT geldt dat een Tweaker zelf geacht wordt te kunnen kiezen. "Welke ... moet ik kopen?"-topics zijn dan ook nergens de bedoeling.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.