Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag over mijn htc tytn II (vodafone editie). Ik probeer via htc site toestel te registreren maar hij pakt mijn SN niet. Er staat dat als je Vodafone branded toestel hebt dat je dan SN van de doos moet gebruiken, maar dat is ook niet goede nummer :/ . Iemand een idee wat ik het beste kan doen, wil wel updates voor tytn II kunnen installeren en natuurlijk straks ook WM 6.1. Heb hier al gezocht op forum maar kon er niets over vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 01-05-2008 13:32 . Reden: groeten/danken niet nodig ]

Verwijderd

Volgens mij kun je alleen originele HTC toestellen registreren. En dus geen Vodafone versies.

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:58

DizzyWeb

Ondertiteld

Zover ik heb begrepen moet je voor updates van branded toestellen bij de provider zijn, niet bij HTC zelf.

Verwijderd

Topicstarter
ok, dank je wel voor jullie antwoorden. zal vodafone eens contacten of ze meer weten hierover, of dat ze misschien origineel SN voor me hebben. wil namelijk wel toestel kunnen updaten

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 13:14:
ok, dank je wel voor jullie antwoorden. zal vodafone eens contacten of ze meer weten hierover, of dat ze misschien origineel SN voor me hebben. wil namelijk wel toestel kunnen updaten
Een origineel serienummer ga je natuurlijk niet krijgen.
De reden dat veel mensen (waaronder ikzelf) een niet branded toestel nemen is nu juist dat je bij HTC de laatste updates kunt weghalen.
Dat is nu eenmaal een gegeven. Je hebt wat dat betreft (gedeeltelijk) de verkeerde keuze gemaakt door een branded toestel te kopen vrees ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2008 13:24 ]

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Aangezien dit een klantenservice vraag is wil ik je toch graag doorverwijzen naar of Vodafone, of HTC. Overigens had je dit ook wel via Google kunnen vinden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.